Tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūra TNS Latvia ir apkopojusi 2010. gada decembra (01/12/2010 – 31/12/2010) TV kanālu auditorijas.
Skatītākais kanāls 2010. gada decembrī bijis – TV3, kura vērošanai veltīti 13,9 % no kopējā TV skatīšanās laika. Otrs skatītākais bija LNT ar 13,6 % lielu skatīšanās laika daļu. Savukārt trešais skatītākais kanāls PBK, kura vērošanai veltīti 10,7 %. Kanālam LTV1 veltīti 8,3 %, RTR Planeta Baltija 5,1 %, kanālam NTV Mir 4,7 % no kopējā TV skatīšanās laika. Kanālam 3+ veltīti 4,6 %, kanālam LTV7 – 4,3 un kanālam TV5 Rīga – 3,8 %. Savukārt kanāliem REN Baltija un TV6 veltīti katram pa 2,5 % no visa TV skatīšanās laika. Kanālam PBMK veltīti 0,6 %, LZK(+regional) – 0,5 % un kanālam OE – 0,3 %. Savukārt video un DVD skatīšanai, Latvijas iedzīvotāji, kas vecāki par 4 gadiem, veltījuši 2,2 %, bet visu pārējo kanālu skatīšanai – 22,8 %.
Laiks, ko viens TV skatītājs pavadījis pie TV ekrāna 2010.gada decembrī bija 5 stundas un 39 minūtes vidēji dienā, tas bija par 7 minūtēm vairāk nekā 2010.gada novembrī.
Pagājušā gada 31.decembra skatītākais kanāls – PBK , kura vērošanai veltīti 15,1 % no kopējā skatīšanās laika . Otrs skatītākais kanāls RTR Planeta ar 14,1 %, bet trešais kanāls LTV1 ar 11,5 % lielu skatīšanās laika daļu.
No 2010.gada 30.decembra tika pārtraukta kanāla RTR Planeta Baltijas versijas pārraidīšana Latvijā, kurā tika ievietotas Latvijas reklāmdevēju reklāmas. Tomēr arī turpmāk iespējams vērot kanālu RTR Planeta , bet tam ir cits signāla avots un tajā netiek ievietotas Latvijas reklāmas. T NS Latvia mediju pētījumu lielo klientu direktors Mārtiņš Traubergs komentē, ka šīs izmaiņas atspoguļojas arī TV pētījumā, kanālu dalījumā, – līdz 29.decembrim tika izdalīts kanāls RTR Planeta Baltija , savukārt no 30.decembra – RTR Planeta.
Par TNS Latvia
TNS Latvia ir vadošā pilna servisa tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūra Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts – gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.
TNS Latvia līdz ar TNS uzņēmumiem Lietuvā un Igaunijā veido lielāko tirgus un sociālo pētījumu centru Baltijas valstīs. Sīkāka informācija: www.tns.lv Kontakti
Kontakti
Laura Vendele
Mārketinga vadītāja
t 67 096 300
e laura.vendele@tns.lv