Tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūra TNS Latvia ir apkopojusi 2010. gada (01/01/2010 – 31/12/2010) TV kanālu auditorijas.
Skatītākais kanāls 2010. gadā bijis – LNT , kura vērošanai veltīti 14 % no visa TV skatīšanās laika. Otrajā vietā TV3 ar 13.5 % un trešajā PBK ar 10,1 % lielu skatīšanās laika daļu. Savukārt kanālam LTV1 veltīti 8,8 %, bet LTV7 – 4,8 %. Kanālam RTR Planeta Baltija veltīti 4,7 %, kanālam TV5 Rīga – 4,4 %, kanālam 3+ – 3,6 % un REN Baltija – 2,4 %. Kanālam TV6 veltīti 2 %, PBMK – 0,5 %. Savukārt kanālam OE , kurš pētījumā tika iekļauts no pagājušā gada 1. jūnija veltīts 0,1 % no kopējā skatīšanās laika. Visu pārējo kanālu skatīšanai veltīti 28,3 %, bet video un DVD skatīšanai 2,6 %.
Laiks, ko viens TV skatītājs Latvijā pavadījis pie TV ekrāna 2010. gadā, salīdzinot ar 2009. gadu, samazinājies par vienu minūti un tas bija 5 stundas un 10 minūtes vidēji dienā. Savukārt Igaunijā viens TV skatītājs 2010. gadā TV skatīšanai veltījis 5 stundas un 19 minūtes vidēji dienā, tas ir par 4 minūtēm vairāk nekā 2009. gadā. Bet Lietuvā vidējais skatīšanās laiks dienā bija 5 stundas un 2 minūtes vidēji dienā, tas ir par 7 minūtēm vairāk nekā 2009.gadā.
Par TNS Latvia
TNS Latvia ir vadošā pilna servisa tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūra Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts – gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.
TNS Latvia līdz ar TNS uzņēmumiem Lietuvā un Igaunijā veido lielāko tirgus un sociālo pētījumu centru Baltijas valstīs. Sīkāka informācija: www.tns.lv Kontakti
Kontakti
Laura Vendele
Mārketinga vadītāja
t 67 096 300
e laura.vendele@tns.lv