Tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūra TNS Latvia ir apkopojusi 2010. gada (01/01/2010 – 31/12/2010) TV programmu TOP 40.
2010. gada programmu topa pirmajā vietā ierindojusies filma Rūdolfa mantojums kanālā LNT , kuru vērojuši vidēji 18 %, jeb 377,4 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par 4 gadiem. Otrajā vietā – J.Streiča uzruna pirms filmas , kuru skatījušies vidēji 14,3 %, jeb 299,8 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju. Svētku uguņošana kanālā LNT ierindojusies topa trešajā vietā, to vērojuši vidēji 13,5 %, jeb 283,5 tūkstoši. Savukārt ceturtajā vietā Pasaules meistarsacīkstes hokejā. Latvija – Čehija kanālā TV3 . Šo hokeja spēli vērojuši vidēji 13,4 %, jeb 291,5 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par 4 gadiem. Topa piektajā vietā – 55.Starptautiskais Eirovīzijas dziesmu konkurss . Fināls , kurš tika pārraidīts kanālā LTV1 . To vērojuši vidēji 13,1 %, jeb 283,2 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju.
Reitings % – vidējais raidījuma skatītāju skaits procentos
Reitings ‘000 – vidējais raidījuma skatītāju skaits tūkstošos
Share % – vidējais raidījuma skatītāju skaits attiecībā pret visiem TV skatītājiem
Par TNS Latvia
TNS Latvia ir vadošā pilna servisa tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūra Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts – gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.
TNS Latvia līdz ar TNS uzņēmumiem Lietuvā un Igaunijā veido lielāko tirgus un sociālo pētījumu centru Baltijas valstīs. Sīkāka informācija: www.tns.lv Kontakti
Kontakti
Laura Vendele
Mārketinga vadītāja
t 67 096 300
e laura.vendele@tns.lv