Tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūra TNS Latvia ir apkopojusi TV reklāmas apjomu par 2010. gada decembri.
TNS Latvia Reklāmu reģistrs decembrī televīzijā ir reģistrējis 105 976 reklāmas un 21 743 sponsorreklāmas gadījumus. Šāds reklāmas apjoms ir neierasti liels gada pēdējam mēnesim, 2009. gada decembra reklāmu skaits ir pārsniegts par 33 %. Šis pieaugums ir 2. lielākais 2010. gadā, atpaliekot tikai no jūnija +44 %. Visticamākais skaidrojums ir gada pāri palikušo reklāmas investīcijām paredzēto līdzekļu ieguldījums, kas tika ietaupīti, salīdzinoši, „mierīgākajā” augusta-novembra periodā.
Decembrī joprojām no līderpozīcijām neatkāpjas mobilo sakaru nozares reklāmdevēji, kas turklāt ir atbildīgi arī par telekomunikāciju nozares lielo reklāmu skaitu. Mobilie sakari ir reklamēti par 60 % vairāk nekā 2009. gada decembrī, toties mobilo interneta pakalpojumu reklamēšana nodrošinājusi milzīgu pieaugumu telekomunikāciju nozarei. TNS Latvia Reklāmu reģistra vecākais klientu vadītājs Oskars Rumpēters norāda, ka vērā ņemams ir fakts, ka visas TOP5 nozares ir reklamētas par vismaz 30 % vairāk nekā gadu iepriekš. Interesanti būs novērot, vai šāda tendence saglabāsies arī 2011. gada sākumā.
Mediju izlase
3+, LNT, LTV1, LTV7, OE, PBK, PBMK, RenTV Baltija, RTR Planeta Baltija, TV3, TV5 Rīga, TV6.
Par pētījumu
Tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūra TNS Latvia veic Reklāmu reģistra pētījumu kopš 1994.gada. Pētījuma mērķis ir iegūt informāciju par Latvijas reklāmas tirgu kopumā un atsevišķu reklāmdevēju reklāmas aktivitātēm. Šobrīd Reklāmu reģistrā pieejama informācija par 12 TV kanāliem, 22 avīzēm, 75 žurnāliem, 13 radio stacijām, 11 interneta portāliem, 6 vides reklāmas medijiem.
Par TNS Latvia
TNS Latvia ir vadošā pilna servisa tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūra Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts – gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.
TNS Latvia līdz ar TNS uzņēmumiem Lietuvā un Igaunijā veido lielāko tirgus un sociālo pētījumu centru Baltijas valstīs. Sīkāka informācija: www.tns.lv Kontakti
Kontakti
Laura Vendele
Mārketinga vadītāja
t 67 096 300
e laura.vendele@tns.lv