Tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūras TNS Latvia sadarbībā ar telekompāniju LNT , raidījumu 900 sekundes , 2011.gada janvārī veiktais pētījums liecina, ka puse aptaujāto (49 %) ekonomiski aktīvo Latvijas iedzīvotāju vecumā no 18 līdz 55 gadiem uzskata, ka atlaides ziemas sezonas preču izpārdošanās Latvijā ir salīdzinoši mazas, nebūtiskas.
Atlaides ziemas sezonas preču izpārdošanās Latvijā par ievērojamām, būtiskām uzskata 13 % aptaujāto.
Ceturtā daļa aptaujāto atlaides ziemas sezonas preču izpārdošanās Latvijā uzskata par vidējām – ne nebūtiskām, ne arī īpaši ievērojamām.
13 % aptaujāto nav konkrēta viedokļa šajā jautājumā.
Par aptauju
Par TNS Latvia
TNS Latvia ir vadošā pilna servisa tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūra Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts – gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.
TNS Latvia līdz ar TNS uzņēmumiem Lietuvā un Igaunijā veido lielāko tirgus un sociālo pētījumu centru Baltijas valstīs. Sīkāka informācija: www.tns.lv
Kontakti
Laura Vendele
TNS Latvia mārketinga vadītāja
t 67 096 300
e laura.vendele@tns.lv
Dana France
LNT raidījuma 900 sekundes galvenā producente
t 29 101 340
e dana.france@lnt.lv