Tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūra TNS Latvia ir apkopojusi 2011. gada janvāra (01/01/2011 – 31/01/2011) skatītāko TV programmu TOP 20.
Šī gada janvārī programmu topa pirmajās trijās vietās ierindojušies kanāla LTV1 raidījumi. Pirmajā vietā – Panorāma (Svētdienā) , kuru vērojuši vidēji 13,9 %, jeb 291,2 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par 4 gadiem. Otrajā vietā de facto , kuru vērojuši vidēji 13,7 %, jeb 287,2 tūkstoši. Savukārt trešajā vietā raidījums Raimonds Pauls. Ilgais ceļš televīzijā , kuru vērojuši vidēji 11,3 %, jeb 237,6 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju. Programmu topa ceturtajā vietā raidījums Nekā personīga kanālā TV3 , kuru vērojuši vidēji 10,8 %, jeb 226,3 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par 4 gadiem.
Reitings % – vidējais raidījuma skatītāju skaits procentos
Reitings ‘000 – vidējais raidījuma skatītāju skaits tūkstošos
Share % – vidējais raidījuma skatītāju skaits attiecībā pret visiem TV skatītājiem
Par TNS Latvia
TNS Latvia ir vadošā pilna servisa tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūra Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts – gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.
TNS Latvia līdz ar TNS uzņēmumiem Lietuvā un Igaunijā veido lielāko tirgus un sociālo pētījumu centru Baltijas valstīs. Sīkāka informācija: www.tns.lv Kontakti
Kontakti
Laura Vendele
Mārketinga vadītāja
t 67 096 300
e laura.vendele@tns.lv