Lai konsolidētu valsts budžetu, Finanšu ministrija rosinājusi nogriezt ģimenes valsts pabalstu, to saglabājot vien trūcīgām ģimenēm, kuras šo pabalstu saņems palielinātā apmērā – 12 vai 16 latu apjomā. Tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūras TNS Latvia sadarbībā ar telekompāniju LNT , raidījumu 900 sekundes , 2011.gada februārī veiktais pētījums liecina, ka absolūtais vairākums ekonomiski aktīvo Latvijas iedzīvotāju vecumā no 18 līdz 55 gadiem kopumā ierosinājumu nogriezt ģimenes valsts pabalstu (8 Ls par katru bērnu), to saglabājot vien trūcīgām ģimenēm, vērtē negatīvi. 63 % aptaujāto pilnībā neatbalsta un 19 % drīzāk neatbalsta šo ierosinājumu.
Pretējās domās ir 14 % aptaujāto – 11 % drīzāk atbalsta Finanšu ministrijas ierosinājumu nogriezt ģimenes valsts pabalstu (8 Ls par katru bērnu), to saglabājot vien trūcīgām ģimenēm, savukārt 3 % pilnībā atbalsta šo ierosinājumu.
Par aptauju
Par TNS Latvia
TNS Latvia ir vadošā pilna servisa tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūra Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts – gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.
TNS Latvia līdz ar TNS uzņēmumiem Lietuvā un Igaunijā veido lielāko tirgus un sociālo pētījumu centru Baltijas valstīs. Sīkāka informācija: www.tns.lv
Kontakti
Laura Vendele
TNS Latvia mārketinga vadītāja
t 67 096 300
e laura.vendele@tns.lv
Dana France
LNT raidījuma 900 sekundes galvenā producente
t 29 101 340
e dana.france@lnt.lv