Tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūras TNS Latvia sadarbībā ar telekompāniju LNT , raidījumu 900 sekundes , pagājušajā un arī šajā gadā veiktie pētījumi liecina, ka 2010.gada februāra beigās uztraukti, ka sniega kušanas rezultātā varētu sākties plūdi, bija vairākums aptaujāto (69 %) ekonomiski aktīvo Latvijas iedzīvotāju vecumā no 18 līdz 55 gadiem, savukārt šogad uztraukti par plūdiem ir vien 44 % aptaujāto.
9 % aptaujāto par iespējamajiem plūdiem ir ļoti uztraukti, savukārt 35 % ir drīzāk uztraukti, ka sniega kušanas rezultātā varētu sākties plūdi.
Pretējās domās ir nedaudz vairāk kā puse aptaujāto – 54 %. Iespējamie plūdi drīzāk neuztrauc trešdaļu aptaujāto (34 %), savukārt nemaz par plūdiem, kuri varētu sākties sniega kušanas rezultātā, neuztraucas piektdaļa aptaujāto (20 %).
6 %-iem aptaujāto ekonomiski aktīvo Latvijas iedzīvotāju vecumā no 18 līdz 55 gadiem pagājušā gada pavasarī kāds no īpašumiem cieta no plūdu izraisītajām sekām.
Par aptauju
Par TNS Latvia
TNS Latvia ir vadošā pilna servisa tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūra Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts – gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.
TNS Latvia līdz ar TNS uzņēmumiem Lietuvā un Igaunijā veido lielāko tirgus un sociālo pētījumu centru Baltijas valstīs. Sīkāka informācija: www.tns.lv
Kontakti
Laura Vendele
TNS Latvia mārketinga vadītāja
t 67 096 300
e laura.vendele@tns.lv
Dana France
LNT raidījuma 900 sekundes galvenā producente
t 29 101 340
e dana.france@lnt.lv