Tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūra TNS Latvia ir apkopojusi jaunākos interneta auditorijas pētījuma Nacionālais Mediju Pētījums: Internets rezultātus par 2011. gada ziemas periodu.
Saskaņā ar jaunākajiem interneta auditorijas pētījuma rezultātiem, internetu pēdējo sešu mēnešu laikā ir izmantojuši vidēji 64 % jeb 1 123 000 Latvijas iedzīvotāju vecumā no 15 līdz 74 gadiem, kas ir par 4 procentpunktiem vairāk nekā 2010. gada ziemā. Regulārāk – pēdējo 7 dienu laikā, internetu ir izmantojuši 61 % jeb 1 068 000 iedzīvotāju aptaujātajā vecuma grupā.
Saskaņā ar 2011. gada ziemas perioda interneta auditorijas pētījuma rezultātiem interneta izmantošana pēdējo 7 dienu laikā, salīdzinot ar iepriekšējā gada ziemas periodu, ir pieaugusi gandrīz visās iedzīvotāju vecuma grupās.
TNS Latvia vecākā klientu vadītāja Signe Hokonena norāda, ka visstraujākais interneta lietotāju skaita pieaugums vērojams Latvijas iedzīvotāju vidū, kas ir vecumā no 20 līdz 29 gadiem. Internetu pēdējo 7 dienu laikā 2011. gada ziemā ir izmantojuši 90 % iepriekš minētās vecuma grupas pārstāvju, kas ir par 8 procentpunktiem vairāk nekā pirms gada. Analizējot pētījuma rezultātus pēc iedzīvotāju tautības, redzams, ka 2011. gada ziemas periodā straujāk interneta izmantošana pieaugusi citas tautības pārstāvju vidū. Ja 2010. gada ziemā internetu pēdējo 7 dienu laikā bija izmantojuši 50 % cittautībnieku, tad 2011. gada ziemā tie jau ir 56 %.
Par pētījumu
Tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūra TNS Latvia interneta auditorijas pētījumu Nacionālais Mediju Pētījums: Internets, Ziema 2011 veica laikā no 2010. gada 1.novembra līdz 2011. gada 6.februārim. Izmantojot datorizētās intervijas (CAPI) respondenta dzīvesvietā, visā Latvijā tika aptaujāti 1516 pastāvīgie Latvijas iedzīvotāji vecumā no 15 līdz 74 gadiem. Aptaujas norisinājās respondenta dzīvesvietā regulārās iedzīvotāju aptaujas Omnibuss ietvaros.
Par TNS Latvia
TNS Latvia ir vadošā pilna servisa tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūra Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts – gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.
TNS Latvia līdz ar TNS uzņēmumiem Lietuvā un Igaunijā veido lielāko tirgus un sociālo pētījumu centru Baltijas valstīs. Sīkāka informācija: www.tns.lv Kontakti
Kontakti
Laura Vendele
Mārketinga vadītāja
t 67 096 300
e laura.vendele@tns.lv