Jau septīto gadu pēc kārtas martā norisināsies kampaņa “Uzslavē labu servisu!”, kuras laikā visa sabiedrība varēs novērtēt labu klientu apkalpošanu un uzslavēt uzņēmumus un to darbiniekus. Šogad kampaņā ir iesaistījusies arī tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūra TNS Latvia. Papildus sabiedrības vērtējumiem notiks uzņēmumu kvalitatīvā vērtēšana – TNS Latvia speciāli apmācīti slepenie pircēji apmeklēs uzņēmumus, kas piedalās kampaņā, un profesionāli vērtēs to sniegto servisu.
TNS Latvia kampaņas dalībnieku klientu apkalpošanu novērtēs ar speciāla pētījuma palīdzību. Pētījums tiks veikts ar Noslēpumainā klienta (Mystery Shopping) metodi, kurai ir vairāk kā 70 gadu pieredze visā pasaulē un kas veiksmīgi tiek pielietota visās jomās, kur uzņēmumu darbība saistīta ar klientu apkalpošanu. Latvijā Noslēpumainā klienta metodi TNS Latvia praktizē jau 10 gadus, balstoties gan uz TNS globāli izstrādātajiem risinājumiem, gan arī uz Mystery Shopping Providers Association (MSPA Europe) starptautiskajiem standartiem.
Klientu apkalpošanas kvalitāte pētījuma ietvaros tiks vērtēta divos galvenajos rādītājos – klientu apkalpošanas speciālista pārdošanas prasmes un apkalpošanas prasmes. Pārdošanas prasmes ir klientu apkalpošanas speciālista profesionālās iemaņas, orientācija uz klienta vajadzībām, kā arī risinājuma piedāvāšana. Savukārt apkalpošanas prasmju vērtējumā tiks pievērsta uzmanība tam, kā klientu apkalpošanas speciālisti sasveicinās un atvadās, kā izrāda laipnību pret klientu.
TNS Latvia veiks klientu apkalpošanas situācijas vērtējumus katram uzņēmumam atbilstošākajā veidā, piemēram, klātienes apmeklējumos, ar telefona zvanu vai interneta starpniecību. Dati tiks iegūti ar ietvertās novērošanas palīdzību, un tie atspoguļos faktus par konkrētiem notikumiem, nevis noslēpumainā klienta subjektīvo uztveri vai situācijas interpretāciju. TNS Latvia klientu apkalpošanas pētījumu eksperte Ilze Kronberga norāda, ka tas nodrošinās objektīvu informāciju par to, kā patiesībā uzņēmumos notiek klientu apkalpošana. Vērtējumu skaits katrā uzņēmumā tiks noteikts proporcionāli uzņēmuma apkalpošanas vietu skaitam no kopējā kampaņas dalībnieku apkalpošanas vietu skaita.
Kampaņas “Uzslavē labu servisu!” laikā iegūtie rezultāti gan par uzslavām no Latvijas sabiedrības puses, gan kvalitatīvo vērtējumu tiks apkopti un apbalvoti uzņēmumi ar uzslavētāko klientu apkalpošanas servisu.
Papildus uzņēmumiem, kas piedalās kampaņā ir lieliska iespēja no pētījumu aģentūras TNS Latvia saņemt par sevi izvērstus datus, analīzi un rekomendācijas par klientu apkalpošanas kvalitāti. Par šo iespēju, lūdzam, sazināties Labsserviss.lv projekta koordinatori Solvitu Belovu (solvita@ideahouse.lv) vai TNS Latvia klientu apkalpošanas pētījumu eksperti Ilzi Kronbergu (ilze.kronberga@tns.lv).
Pieteikšanās kampaņai „Uzslavē labu servisu!” līdz 28.FEBRUĀRIM. Plašāka informācija par to lasāma interneta lapā www.labsserviss.lv .
Par TNS Latvia
TNS Latvia ir vadošā pilna servisa tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūra Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts – gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.
TNS Latvia līdz ar TNS uzņēmumiem Lietuvā un Igaunijā veido lielāko tirgus un sociālo pētījumu centru Baltijas valstīs. Sīkāka informācija: www.tns.lv Kontakti
Kontakti
Laura Vendele
Mārketinga vadītāja
t 67 096 300
e laura.vendele@tns.lv