Tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūras TNS Latvia sadarbībā ar telekompāniju LNT , raidījumu 900 sekundes , 2011.gada februārī veiktais pētījums liecina, ka vairākums (72 %) aptaujāto ekonomiski aktīvo Latvijas iedzīvotāju vecumā no 18 līdz 55 gadiem uzskata, ka tautas skaitīšana, informācija par Latvijas iedzīvotājiem ir nozīmīga valsts attīstības plānošanai.
Trešā daļa aptaujāto (36 %) uzskata, ka tautas skaitīšana ir ļoti nozīmīga, savukārt 36 % tautas skaitīšanu vērtē kā drīzāk nozīmīgu.
Piektā daļa (21 %) aptaujāto ekonomiski aktīvo Latvijas iedzīvotāju vecumā no 18 līdz 55 gadiem ir pretējās domās. 13 % aptaujāto uzskata, ka tautas skaitīšana, informācija par Latvijas iedzīvotājiem drīzāk nav nozīmīga valsts attīstības plānošanai, savukārt 8 % aptaujāto uzskata, ka tautas skaitīšana, informācija par Latvijas iedzīvotājiem nemaz nav nozīmīga valsts attīstības plānošanai.
7 % nav konkrēta viedokļa šajā jautājumā.
Par aptauju
Par TNS Latvia
TNS Latvia ir vadošā pilna servisa tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūra Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts – gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.
TNS Latvia līdz ar TNS uzņēmumiem Lietuvā un Igaunijā veido lielāko tirgus un sociālo pētījumu centru Baltijas valstīs. Sīkāka informācija: www.tns.lv
Kontakti
Laura Vendele
TNS Latvia mārketinga vadītāja
t 67 096 300
e laura.vendele@tns.lv
Dana France
LNT raidījuma 900 sekundes galvenā producente
t 29 101 340
e dana.france@lnt.lv