Tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūras TNS Latvia sadarbībā ar telekompāniju LNT , raidījumu 900 sekundes , 2011.gada februāra beigās veiktais pētījums liecina, ka aptuveni trešdaļa ekonomiski aktīvo Latvijas iedzīvotāju vecumā no 18 līdz 55 gadiem vismaz vienu reizi pēdējo 6 mēnešu laikā ir apmeklējuši teātri, kinoteātri, mākslas izstādi, mākslas galeriju, muzeju, sporta spēles vai kādu mūzikas koncertu (pop, rock). 7 % aptaujāto pēdējo 6 mēnešu laikā ir apmeklējuši Cirku, 7 % – apmeklējuši kādu klasiskās mūzikas koncertu, savukārt 7 % ir apmeklējuši operu vai baletu.
Savukārt 29 % aptaujāto ekonomiski aktīvo Latvijas iedzīvotāju vecumā no 18 līdz 55 gadiem pēdējo 6 mēnešu laikā nav apmeklējuši nevienu no šīm vietām.
Par aptauju
Par TNS Latvia
TNS Latvia ir vadošā pilna servisa tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūra Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts – gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.
TNS Latvia līdz ar TNS uzņēmumiem Lietuvā un Igaunijā veido lielāko tirgus un sociālo pētījumu centru Baltijas valstīs. Sīkāka informācija: www.tns.lv
Kontakti
Laura Vendele
TNS Latvia mārketinga vadītāja
t 67 096 300
e laura.vendele@tns.lv
Dana France
LNT raidījuma 900 sekundes galvenā producente
t 29 101 340
e dana.france@lnt.lv