Tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūra TNS Latvia ir apkopojusi 2011. gada februāra (01/02/2011 – 28/02/2011) skatītāko TV programmu TOP 20.

Šī gada februārī programmu topa pirmajā vietā ierindojies pašmāju seriāls UgunsGrēks kanālā TV3 , tā piektās sezonas pirmās vienpadsmit sērijas vērojuši vidēji 12,7 %, jeb 265,5 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par 4 gadiem. Programmu topa otrajā vietā ierindojusies 56.Starptautiskā Eirovīzijas dziesmu konkursa Nacionālās atlases fināls kanālā LTV1 , kuru vērojuši vidēji 12,4 %, jeb 259,9 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju. Savukārt februāra programmu topa trešajā vietā – Skaistākie mirkļi, ko Mārtiņš dāvāja mums! kanālā LNT . Šo pārraidi vērojuši vidēji 12,2 %, jeb 255,2 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par 4 gadiem.

Reitings    % – vidējais raidījuma skatītāju skaits procentos
Reitings ‘000 – vidējais raidījuma skatītāju skaits tūkstošos
Share     % – vidējais raidījuma skatītāju skaits attiecībā pret visiem TV skatītājiem

Par TNS Latvia

TNS Latvia ir vadošā pilna servisa tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūra Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts – gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.

TNS Latvia līdz ar TNS uzņēmumiem Lietuvā un Igaunijā veido lielāko tirgus un sociālo pētījumu centru Baltijas valstīs. Sīkāka informācija: www.tns.lv Kontakti

Kontakti

Laura Vendele
Mārketinga vadītāja
t  67 096 300 
e laura.vendele@tns.lv