Tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūras TNS Latvia sadarbībā ar telekompāniju LNT , raidījumu 900 sekundes , 2011.gada martā veiktais pētījums liecina, ka, līdzīgi kā 2010.gada pētījumā, arī 2011.gadā vairākums (79 %) pētījumā aptaujāto sieviešu vecumā no 18 līdz 55 gadiem atzīst, ka ļoti priecātos par 8.martā, Starptautiskajā sieviešu dienā, saņemtiem apsveikumiem, ziediem vai kādām citām dāvanām, un 18 % aptaujāto sieviešu drīzāk priecātos par šādu uzmanības izrādīšanu.
Savukārt to vīriešu skaits, kuri šogad noteikti plāno apsveikt kādu sev īpašu sievieti vai sievietes, salīdzinājumā ar 2010.gadu ir nedaudz samazinājies. Nedaudz vairāk kā puse (55 %) pētījumā aptaujāto vīriešu vecumā no 18 līdz 55 gadiem noteikti plāno 8.martā, Starptautiskajā sieviešu dienā, apsveikt kādu sev īpašu sievieti vai sievietes, dāvināt ziedus vai kādas citas dāvanas, un 22 % aptaujāto vīriešu sveikšanu drīzāk plāno.
8.martā apsveikt sievietes drīzāk vai noteikti neplāno piektdaļa (20 %) aptaujāto vīriešu, kas ir par 8 procenta punktiem vairāk nekā 2010.gadā.
Par aptauju
Par TNS Latvia
TNS Latvia ir vadošā pilna servisa tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūra Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts – gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.
TNS Latvia līdz ar TNS uzņēmumiem Lietuvā un Igaunijā veido lielāko tirgus un sociālo pētījumu centru Baltijas valstīs. Sīkāka informācija: www.tns.lv
Kontakti
Laura Vendele
TNS Latvia mārketinga vadītāja
t 67 096 300
e laura.vendele@tns.lv
Dana France
LNT raidījuma 900 sekundes galvenā producente
t 29 101 340
e dana.france@lnt.lv