Tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūras TNS Latvia sadarbībā ar telekompāniju LNT , raidījumu 900 sekundes , 2011.gada martā veiktais pētījums liecina, ka vairums (68 %) ekonomiski aktīvo Latvijas iedzīvotāju vecumā no 18 līdz 55 gadiem piektdienas vakarus parasti pavada, atpūšoties mājās (68 %). TV, video, vai DVD piektdienas vakaros skatās aptuveni puse aptaujāto (49 %), savukārt trešdaļa (36 %) piektdienu vakaros pārlūko interneta lapas/”sērfo” internetā.
27 % aptaujāto atzīst, ka piektdienu vakari ir laiks, ko pavada kopā ar draugiem (eju ciemos/uzņemu ciemiņus), savukārt piektā daļa (20 %) piektdienu vakarus pavada, lasot grāmatas, žurnālus u.c., kamēr 15 % veic mājas uzkopšanas darbus. Katrs desmitais aptaujātais (10 %) ekonomiski aktīvais Latvijas iedzīvotājs vecumā no 18 līdz 55 gadiem piektdienas vakarus parasti pavada, mācoties un pilnveidojot sevi.
Par aptauju
Par TNS Latvia
TNS Latvia ir vadošā pilna servisa tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūra Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts – gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.
TNS Latvia līdz ar TNS uzņēmumiem Lietuvā un Igaunijā veido lielāko tirgus un sociālo pētījumu centru Baltijas valstīs. Sīkāka informācija: www.tns.lv
Seko mums Twitterī: http://twitter.com/tnslatvia
Kontakti
Laura Vendele
TNS Latvia mārketinga vadītāja
t 67 096 300
e laura.vendele@tns.lv
Dana France
LNT raidījuma 900 sekundes galvenā producente
t 29 101 340
e dana.france@lnt.lv