Tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūras TNS Latvia sadarbībā ar telekompāniju LNT , raidījumu 900 sekundes , 2011.gada martā veiktais pētījums liecina, ka gandrīz pusei (46 %) aptaujāto ekonomiski aktīvo Latvijas iedzīvotāju vecumā no 18 līdz 55 gadiem nav konkrētas attieksmes pret ideju, ka Oļegs Znaroks un Harijs Vītoliņš varētu vadītu Rīgas “Dinamo”.
Trešā daļa (31 %) aptaujāto ekonomiski aktīvo Latvijas iedzīvotāju vecumā no 18 līdz 55 gadiem vēlētos, lai Oļegs Znaroks un Harijs Vītoliņš vadītu Rīgas “Dinamo”. 8 % atzīst, ka noteikti to vēlētos, savukārt 23 % aptaujāto drīzāk vēlētos, lai Oļegs Znaroks un Harijs Vītoliņš vadītu Rīgas “Dinamo”.
Savukārt 23 % aptaujāto ir pretējās domās un nevēlētos, lai Oļegs Znaroks un Harijs Vītoliņš vadītu Rīgas “Dinamo”. 15 % aptaujāto drīzāk nevēlētos un 8 % noteikti nevēlētos, lai Oļegs Znaroks un Harijs Vītoliņš vadītu Rīgas “Dinamo”.
Par aptauju
Par TNS Latvia
TNS Latvia ir vadošā pilna servisa tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūra Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts – gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.
TNS Latvia līdz ar TNS uzņēmumiem Lietuvā un Igaunijā veido lielāko tirgus un sociālo pētījumu centru Baltijas valstīs. Sīkāka informācija: www.tns.lv
Seko mums Twitterī: http://twitter.com/tnslatvia
Kontakti
Laura Vendele
TNS Latvia mārketinga vadītāja
t 67 096 300
e laura.vendele@tns.lv
Dana France
LNT raidījuma 900 sekundes galvenā producente
t 29 101 340
e dana.france@lnt.lv