Tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūra TNS Latvia ir apkopojusi TV reklāmas apjomu par 2011. gada februāri.
TNS Latvia Reklāmu reģistrs februārī televīzijā ir reģistrējis 85 715 reklāmas un 17 472 sponsorreklāmas gadījumus. Reklāmu un sponsorreklāmu gadījumu skaits februārī ir pieaudzis par 10 %, salīdzinot ar attiecīgo laika periodu pērn. Pieaugums ir salīdzinoši zemāks nekā iepriekšējos mēnešos fiksētais. TNS Latvia Reklāmu reģistra vecākais klientu vadītājs Oskars Rumpēters norāda, ka pieaugums krities, jo 2010. gadā TV reklāmu skaits jau bijis salīdzinoši augstā līmenī, līdz ar to paredzams, ka šogad arī turpmākajos mēnešos nebūs novērojami strauji reklāmu skaita kāpumi.
Februārī līderpozīcijās, pēc TV reklāmu skaita, atrodas mobilo sakaru nozare, kuras kopējais reklāmu skaits bijis par 18 % lielāks nekā 2010. gada februārī. Lai arī izvietojot par 8 % mazāk reklāmu, otro vietu ieņem zāļu nozare. Mazumtirdzniecības nozare ar 66 % pieaugumu, ierindojas 3. vietā. Mājsaimniecības higiēnas nozare, samazinot reklāmu apjomu par 18 %, ieņem 4. vietu. TOP5 noslēdz telekomunikāciju nozare – šī gada februārī TV noraidīts par 210 % vairāk reklāmu nekā 2010. gada februārī.
Mediju izlase
Par pētījumu
Tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūra TNS Latvia veic Reklāmu reģistra pētījumu kopš 1994.gada. Pētījuma mērķis ir iegūt informāciju par Latvijas reklāmas tirgu kopumā un atsevišķu reklāmdevēju reklāmas aktivitātēm. Šobrīd Reklāmu reģistrā pieejama informācija par 12 TV kanāliem, 22 avīzēm, 75 žurnāliem, 15 radio stacijām, 8 interneta lapām, 7 vides reklāmas medijiem.
Par TNS Latvia
TNS Latvia ir vadošā pilna servisa tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūra Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts – gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.
TNS Latvia līdz ar TNS uzņēmumiem Lietuvā un Igaunijā veido lielāko tirgus un sociālo pētījumu centru Baltijas valstīs. Sīkāka informācija: www.tns.lv
Seko mums Twitterī: http://twitter.com/tnslatvia
Kontakti
Laura Vendele
Mārketinga vadītāja
t 67 096 300
e laura.vendele@tns.lv