2011.gada vasarā notiks LR Valsts prezidenta vēlēšanas. Tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūras TNS Latvia sadarbībā ar telekompāniju LNT , raidījumu 900 sekundes , 2011.gada martā veiktais pētījums liecina, ka aptaujāto ekonomiski aktīvo Latvijas iedzīvotāju vecumā no 18 līdz 55 gadiem attieksme pret Valsts prezidenta Valda Zaltera līdzšinējo darbību ir polāra: 47 % aptaujāto ar Valsts prezidenta V.Zatlera līdzšinējo darbību kopumā ir apmierināti, savukārt 41 % ar V.Zatlera līdzšinējo darbību kopumā ir neapmierināti.
Ar Valsts prezidenta V.Zatlera līdzšinējo darbību pilnībā apmierināti ir 6 % aptaujāto ekonomiski aktīvo Latvijas iedzīvotāju vecumā no 18 līdz 55 gadiem, savukārt drīzāk apmierināti ir 41 % aptaujāto.
Drīzāk neapmierināti ar V.Zatlera līdzšinējo darbību ir 29 % aptaujāto, savukārt pilnībā neapmierināti ir 12 % aptaujāto ekonomiski aktīvo Latvijas iedzīvotāju vecumā no 18 līdz 55 gadiem.
12 % aptaujāto nav konkrēta viedokļa šajā jautājumā.
Aptuveni puse (49 %) aptaujāto ekonomiski aktīvo Latvijas iedzīvotāju vecumā no 18 līdz 55 gadiem personīgi nevēlētos, lai Valdis Zatlers atkārtoti tiktu ievēlēts par LR Valsts prezidentu. 17 % noteikti nevēlētos, lai V.Zatlers tiktu atkārtoti ievēlēts par Valsts prezidentu, savukārt trešdaļa aptaujāto (32 %) aptaujāto ekonomiski aktīvo Latvijas iedzīvotāju vecumā no 18 līdz 55 gadiem drīzāk nevelētos, lai V.Zatlers atkārtoti tiktu ievēlēts par Valsts prezidentu.
Pretējās domās ir 37 % aptaujāto ekonomiski aktīvo Latvijas iedzīvotāju vecumā no 18 līdz 55 gadiem: 30 % pauž viedokli, ka drīzāk vēlētos, lai V.Zatlers atkārtoti tiktu ievēlēts par Valsts prezidentu, savukārt 7 % noteikti vēlētos atkārtoti redzēt V.Zatleru Valsts prezidenta amatā.
14% aptaujāto nav konkrēta viedokļa šajā jautājumā.
Par aptauju
Par TNS Latvia
TNS Latvia ir vadošā pilna servisa tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūra Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts – gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.
TNS Latvia līdz ar TNS uzņēmumiem Lietuvā un Igaunijā veido lielāko tirgus un sociālo pētījumu centru Baltijas valstīs. Sīkāka informācija: www.tns.lv
Seko mums Twitterī: http://twitter.com/tnslatvia
Kontakti
Laura Vendele
TNS Latvia mārketinga vadītāja
t 67 096 300
e laura.vendele@tns.lv
Dana France
LNT raidījuma 900 sekundes galvenā producente
t 29 101 340
e dana.france@lnt.lv