Tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūras TNS Latvia sadarbībā ar telekompāniju LNT , raidījumu 900 sekundes , 2011.gada martā veiktais pētījums liecina, ka vairākums (84 %) aptaujāto ekonomiski aktīvo Latvijas iedzīvotāju vecumā no 18 līdz 55 gadiem atzīst, ka viņu ikdienas ieradumi gavēņa laikā nemainās.
Savukārt 10 % aptaujāto gavēņa laikā maina savus ikdienas ieradumus. 5 % aptaujāto ekonomiski aktīvo Latvijas iedzīvotāju vecumā no 18 līdz 55 gadiem gavēņa laikā velta vairāk laika savai garīgajai attīstībai, savukārt 7 % aptaujāto maina savus ēšanas ieradumus – izvairās no gaļas, piena produktiem un saldumiem.
6 % aptaujāto nav konkrēta viedokļa šajā jautājumā.
Par aptauju
Par TNS Latvia
TNS Latvia ir vadošā pilna servisa tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūra Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts – gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem. http://twitter.com/tnslatvia
TNS Latvia līdz ar TNS uzņēmumiem Lietuvā un Igaunijā veido lielāko tirgus un sociālo pētījumu centru Baltijas valstīs. Sīkāka informācija: www.tns.lv
Seko mums Twitterī: http://twitter.com/tnslatvia
Kontakti
Laura Vendele
TNS Latvia mārketinga vadītāja
t 67 096 300
e laura.vendele@tns.lv
Dana France
LNT raidījuma 900 sekundes galvenā producente
t 29 101 340
e dana.france@lnt.lv