Tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūras TNS Latvia sadarbībā ar telekompāniju LNT , raidījumu 900 sekundes , 2011.gada marta beigās veiktais pētījums liecina, ka nāves soda atcelšanu Latvijā neatbalsta vairāk kā puse (57 %) aptaujāto ekonomiski aktīvo Latvijas iedzīvotāju vecumā no 18 līdz 55 gadiem. Piektā daļa (24 %) pilnībā neatbalsta nāves soda atcelšanu, savukārt trešdaļa (33 %) drīzāk neatbalsta nāves soda atcelšanu Latvijā.
Pretējās domās ir trešdaļa aptaujāto (34 %) – 21 % aptaujāto ekonomiski aktīvo Latvijas iedzīvotāju vecumā no 18 līdz 55 gadiem drīzāk atbalsta nāves soda atcelšanu, savukārt 13 % pilnībā atbalsta nāves soda atcelšanu Latvijā.
Būtiskas sociāli demogrāfiskās atšķirības nāvessoda atbalstītāju vai noliedzēju vidū nav novērojamas.
9 % aptaujāto nav konkrēta viedokļa šajā jautājumā.
Par aptauju
Par TNS Latvia
TNS Latvia ir vadošā pilna servisa tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūra Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts – gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.
TNS Latvia līdz ar TNS uzņēmumiem Lietuvā un Igaunijā veido lielāko tirgus un sociālo pētījumu centru Baltijas valstīs. Sīkāka informācija: www.tns.lv
Seko mums Twitterī: http://twitter.com/#!/TNSLatvia
Kontakti
Laura Vendele
TNS Latvia mārketinga vadītāja
t 67 096 300
e laura.vendele@tns.lv
Dana France
LNT raidījuma 900 sekundes galvenā producente
t 29 101 340
e dana.france@lnt.lv