Tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūra TNS Latvia ir apkopojusi 2011. gada aprīļa (01/04/2010 – 30/04/2011) TV kanālu auditorijas.

Apkopotie dati par TV skatīšanos šī gada aprīlī rāda, ka skatītākais kanāls bijis TV3 . Latvijas iedzīvotāji, kas vecāki par 4 gadiem, tam veltījuši 13,8 % no kopējā TV skatīšanās laika. Otrs skatītākais kanāls bijis LNT ar 13,1 %, bet trešais – kanāls PBK ar 11,4 %. Savukārt kanālam LTV1 veltīti 8,2 %, kanālam RTR Planeta Baltija – 6,1 % un kanālam NTV Mir Latvija – 4,7 % no kopējā TV skatīšanās laika. Kanālam 3+ veltīti 4,6 %, kanālam TV5 Rīga – 3,4 % un kanālam REN Baltija – 3,2 %. Savukārt 3,1 % no visas TV skatīšanās laika veltīts kanālam LTV7 , 2,3 % – kanālam TV6 un 0,6 % – PBMK . Visu pārējo kanālu skatīšanai veltīti 22,5 %, bet DVD un video skatīšanai – 2,9 %.

Kā jau ierasts, līdz ar siltāka laika iestāšanos, TV skatīšanai veltītais laiks samazinās. Salīdzinot šī gada aprīli ar martu, laiks, ko viens TV skatītājs pavadījis pie TV ekrāna samazinājies par pusstundu, un tas bija 4 stundas un 48 minūtes vidēji dienā.



Par TNS Latvia

TNS Latvia ir vadošā pilna servisa tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūra Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts – gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.

TNS Latvia līdz ar TNS uzņēmumiem Lietuvā un Igaunijā veido lielāko tirgus un sociālo pētījumu centru Baltijas valstīs. Sīkāka informācija: www.tns.lv Kontakti

Seko mums Twitterī: http://twitter.com/#!/TNSLatvia

Kontakti

Laura Vendele
Mārketinga vadītāja
t  67 096 300 
e laura.vendele@tns.lv