Šobrīd ir uzsāktas parakstu vākšanas, lai rosinātu vairākus referendumus. Vairāk nekā trešā daļa (35 %) Latvijas ekonomiski aktīvo iedzīvotāju plāno piedalīties kādā no pašreizējām Centrālās Vēlēšanu komisijas parakstu vākšanām. To atklāj tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūras TNS Latvia sadarbībā ar telekompāniju LNT , raidījumu 900 sekundes , 2011.gada maijā veiktais pētījums.
30 % ekonomiski aktīvo iedzīvotāju vecumā no 18 līdz 55 gadiem nepiedalīsies parakstu vākšanās, taču 35 % vēl nav izlēmuši par savu dalību kādā no pašreizējām parakstu vākšanām.
No tiem ekonomiski aktīvajiem iedzīvotājiem, kuri plāno piedalīties kādā no parakstu vākšanām par referendumu rosināšanu, 23 % plāno piedalīties abās parakstu vākšanās, 31 % plāno piedalīties parakstu vākšanā referenduma rosināšanai par latviešu valodas stiprināšanu, savukārt 32 % plāno piedalīties parakstu vākšanā par „pabalstu griestu” atcelšanu.
14 % vēl nav izlēmuši, kurā tieši referendumā piedalīsies.
Par aptauju
Par TNS Latvia
TNS Latvia ir vadošā pilna servisa tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūra Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts – gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.
TNS Latvia līdz ar TNS uzņēmumiem Lietuvā un Igaunijā veido lielāko tirgus un sociālo pētījumu centru Baltijas valstīs. Sīkāka informācija: www.tns.lv
Seko mums Twitterī: http://twitter.com/#!/TNSLatvia
Kontakti
Laura Vendele
TNS Latvia mārketinga vadītāja
t 67 096 300
e laura.vendele@tns.lv
Dana France
LNT raidījuma 900 sekundes galvenā producente
t 29 101 340
e dana.france@lnt.lv