25.maijā Latvijas Universitātē notiek rektora vēlēšanas. Tomēr lielākā daļa (78 %) ekonomiski aktīvo iedzīvotāju vecumā no 18 līdz 55 gadiem, neinteresējas par LU rektora vēlēšanām un viņiem nav konkrēta viedokļa šajā jautājumā. To atklāj tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūras TNS Latvia sadarbībā ar telekompāniju LNT , raidījumu 900 sekundes , 2011.gada maijā veiktais pētījums, kurā Latvijas ekonomiski aktīvie iedzīvotāji tika aicināti novērtēt, kuru kandidātu viņi personīgi atbalsta.
9 % Latvijas ekonomiski aktīvo iedzīvotāju personīgi atbalsta Mārci Auziņu, 5 % aptaujāto ekonomiski aktīvo iedzīvotāju atbalsta Intu Brikši, savukārt 8 % aptaujāto neatbalsta nevienu no abiem kandidātiem.
Par aptauju
Par TNS Latvia
TNS Latvia ir vadošā pilna servisa tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūra Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts – gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.
TNS Latvia līdz ar TNS uzņēmumiem Lietuvā un Igaunijā veido lielāko tirgus un sociālo pētījumu centru Baltijas valstīs. Sīkāka informācija: www.tns.lv
Seko mums Twitterī: http://twitter.com/#!/TNSLatvia
Kontakti
Laura Vendele
TNS Latvia mārketinga vadītāja
t 67 096 300
e laura.vendele@tns.lv
Dana France
LNT raidījuma 900 sekundes galvenā producente
t 29 101 340
e dana.france@lnt.lv