Tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūra TNS Latvia ir apkopojusi 2011. gada maija (01/05/2010 – 31/05/2011) TV kanālu auditorijas.
Apkopotie TV auditorijas dati par šī gada maiju rāda, ka skatītākais kanāls bijis TV3, kura vērošanai veltīti 14,6 % no visa kopējā TV skatīšanās laika. Otrs skatītākais bijis kanāls LNT ar 12,2 %, bet trešais kanāls PBK ar 11,7 % lielu skatīšanās laika daļu. Kanāls LTV1 bijis ceturtais skatītākais kanāls šī gada maijā, tam veltīti 9,3 % no visa TV skatīšanās laika. Piektais skatītākais kanāls RTR Planeta Baltija ar 5,1 %. Savukārt kanālam 3+ un NTV Mir Latvija veltīti katram pa 4,6 %. Kanālam TV5 Rīga veltīti 4 %, bet kanālam REN Baltija 3,2 % no visa TV skatīšanās laika maijā. Kanālam TV6 veltīti 2,8 %, kanālam LTV7 – 2,4 % un kanālam 1BM – 0,8 %. Visu pārējo kanālu skatīšanai veltīti 22,2 %, bet video un DVD skatīšanai – 2,6 % no visa TV skatīšanās laika.
Šī gada maijā viens TV skatītājs pie TV ekrāna pavadījis vidēji 4 stundas un 38 minūtes dienā, tas ir par 10 minūtēm mazāk nekā šī gada aprīlī.
Par TNS Latvia
TNS Latvia ir vadošā pilna servisa tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūra Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts – gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.
TNS Latvia līdz ar TNS uzņēmumiem Lietuvā un Igaunijā veido lielāko tirgus un sociālo pētījumu centru Baltijas valstīs. Sīkāka informācija: www.tns.lv Kontakti
Seko mums Twitterī: http://twitter.com/#!/TNSLatvia
Kontakti
Laura Vendele
Mārketinga vadītāja
t 67 096 300
e laura.vendele@tns.lv