Trešā daļa (35%) Latvijas iedzīvotāju ekonomiski aktīvajā vecumā no 18 līdz 55 gadiem šogad plāno apmeklēt kādu no Muzeju nakts pasākumiem, kas notiks jau šī gada 20. maijā (9% – noteikti jā; 26% – drīzāk jā).
47% iedzīvotāju neplāno apmeklēt kādu no Muzeju nakts pasākumiem (32% – drīzāk nē; 15% – noteikti nē).
15% iedzīvotāju norāda, ka vēl nav domājuši par to, vai apmeklēs kādu no Muzeju nakts pasākumiem.
3% iedzīvotāju nav snieguši konkrētu atbildi šajā jautājumā.

Par aptauju
Aptauju veica pētījumu kompānija Kantar laikā no 2017. gada 16. līdz 18. maijam, ar interneta starpniecību visā Latvijā aptaujājot 850 Latvijas iedzīvotājus ekonomiski aktīvajā vecumā no 18 līdz 55 gadiem.
Kantar pētījums interneta vidē ir reprezentatīvs Latvijas iedzīvotāju kopumam ekonomiski aktīvajā vecumā no 18 līdz 55 gadiem. Izlases kopa ir veidota, balstoties uz gadījuma izlasi, izslēdzot pašpieteikšanos. Interneta pētījumu organizēšanā Kantar strikti ievēro ESOMAR rekomendācijas aptauju internetā izlašu veidošanā un veikšanā.
Par Kantar
Kantar ir vadošā pilna servisa tirgus, sociālo un mediju pētījumu kompānija Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts – gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.
Kontakti
Kantar
t 67 096 300
tns@tns.lv
Twitter: @TNSLatvia
Facebook: @TNSLatvia