Īsi pirms prezidenta vēlēšanām tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūras TNS Latvia sadarbībā ar telekompāniju LNT , raidījumu 900 sekundes , veica pētījumu, kurā Latvijas ekonomiski aktīvie iedzīvotāji tika aicināti izteikt viedokli, kā viņi personīgi novērtētu abu prezidenta kandidātu iespējamās uzvaras Valsts prezidenta vēlēšanās. Tikai 8 % Latvijas ekonomiski aktīvo iedzīvotāju vecumā no 18 līdz 55 gadiem, vērtētu pozitīvi Andra Bērziņa ievēlēšanu LR Valsts prezidenta amatā, 51 % vērtētu negatīvi, savukārt 41 % ekonomiski aktīvo iedzīvotāju nav konkrēta viedokļa par A.Bērziņa ievēlēšanu.
Lielākā daļa (58 %) Latvijas ekonomiski aktīvo iedzīvotāju vērtētu pozitīvi Valda Zatlera atkārtotu ievēlēšanu Valsts prezidenta amatā, 17 % ekonomiski aktīvo iedzīvotāju vērtētu negatīvi, savukārt 25 % iedzīvotāju nav konkrēta viedokļa par V.Zatlera ievēlēšanu.
Par aptauju
Par TNS Latvia
TNS Latvia ir vadošā pilna servisa tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūra Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts – gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.
TNS Latvia līdz ar TNS uzņēmumiem Lietuvā un Igaunijā veido lielāko tirgus un sociālo pētījumu centru Baltijas valstīs. Sīkāka informācija: www.tns.lv
Seko mums Twitterī: http://twitter.com/#!/TNSLatvia
Kontakti
Laura Vendele
TNS Latvia mārketinga vadītāja
t 67 096 300
e laura.vendele@tns.lv
Dana France
LNT raidījuma 900 sekundes galvenā producente
t 29 101 340
e dana.france@lnt.lv