Latvijas ekonomiski aktīvie iedzīvotāji vecumā no 18 līdz 55 gadiem visbiežāk par labāko līdzekli cīņai pret odiem un knišļiem uzskata aptiekās un veikalos nopērkamos līdzekļus (64 %). To atklāj tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūras TNS Latvia sadarbībā ar telekompāniju LNT , raidījumu 900 sekundes , 2011.gada jūnijā veiktais pētījums.

Tāpat 23 % ekonomiski aktīvo iedzīvotāju uzskata, ka efektīvi cīņai ar odiem un knišļiem ir izmantot tautas līdzekļus, mazāk atrasties ārā (9 %), iemācīties sadzīvot ar odiem (1 %) vai izvēlēties piemērotu apģērbu (1 %), kā arī citus līdzekļus (2 %).

11 % aptaujāto nav konkrēta jautājumā par efektīvākajiem līdzekļiem pret odiem un knišļiem.

Par aptauju

Aptauju tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūra TNS Latvia veica sadarbībā ar telekompāniju LNT, raidījumu 900 sekundes, laikā no 2011.gada 30.maija līdz 2. jūnijam, ar interneta starpniecību visā Latvijā aptaujājot 1000 ekonomiski aktīvos Latvijas iedzīvotājus vecumā no 18 līdz 55 gadiem.

Par TNS Latvia

TNS Latvia ir vadošā pilna servisa tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūra Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts – gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.

TNS Latvia līdz ar TNS uzņēmumiem Lietuvā un Igaunijā veido lielāko tirgus un sociālo pētījumu centru Baltijas valstīs. Sīkāka informācija: www.tns.lv

Seko mums Twitterī: http://twitter.com/#!/TNSLatvia

Kontakti

Laura Vendele
TNS Latvia mārketinga vadītāja
t  67 096 300
e laura.vendele@tns.lv   

 

Dana France
LNT raidījuma 900 sekundes galvenā producente
t 29 101 340
e dana.france@lnt.lv