Lielākā daļa (62 %) Latvijas ekonomiski aktīvie iedzīvotāji vecumā no 18 līdz 55 gadiem Līgo svētkos ievēro kādas tautas tradīcijas. To atklāj tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūras TNS Latvia sadarbībā ar telekompāniju LNT , raidījumu 900 sekundes , 2011.gada jūnijā veiktais pētījums.
23 % ekonomiski aktīvo iedzīvotāju norādījuši, ka nekādas svētku tradīcijas neievēro, tomēr 7 % ekonomiski aktīvo iedzīvotāju atzīmē, ka nesvin Līgo svētkus
8 % aptaujāto nevar nosaukt vai ievēro kādas Līgo svētku tradīcijas.
Tie ekonomiski aktīvie iedzīvotāji vecumā no 18 līdz 55 gadiem, kuri ievēro kādas Līgo svētku tradīcijas, visbiežāk Līgo svētkos kurina ugunskuru (52 %).
Tāpat biežāk ekonomiski aktīvie iedzīvotāji ēd, gatavo Jāņu sieru (47 %), dzer, gatavo alu (45 %), dzied, klausās līgo dziesmas (34 %), pin vainagus (32 %), lec pār ugunskuru (24 %), sagaida saullēktu (9 %), plūc jāņuzāles (7 %), grezno telpas ar meijām, ziediem (7 %), cep šašliku (7 %), meklē papardes ziedu (7 %), dejo, iet rotaļās (5 %), cep pīrāgus (5 %) vai ievēro kādas citas svētku tradīcijas.
Par aptauju
Par TNS Latvia
TNS Latvia ir vadošā pilna servisa tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūra Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts – gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.
TNS Latvia līdz ar TNS uzņēmumiem Lietuvā un Igaunijā veido lielāko tirgus un sociālo pētījumu centru Baltijas valstīs. Sīkāka informācija: www.tns.lv
Seko mums Twitterī: http://twitter.com/#!/TNSLatvia
Kontakti
Laura Vendele
TNS Latvia mārketinga vadītāja
t 67 096 300
e laura.vendele@tns.lv
Dana France
LNT raidījuma 900 sekundes galvenā producente
t 29 101 340
e dana.france@lnt.lv