Par to cik iecienīts alus ir Latvijas iedzīvotāju vidū, liecina tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūras TNS Latvia veiktā interneta aptauja ekonomiski aktīvo Latvijas iedzīvotāju vidū vecumā no 18 līdz 55 gadiem. Nedaudz vairāk nekā ~1/4 aptaujāto (29 %) ekonomiski aktīvo Latvijas iedzīvotāju vecumā no 18 līdz 55 gadiem alu dzer reizi ceturksnī vai retāk, 20 % – ar regularitāti reizi vai 2 reizes mēnesī, savukārt katrs ceturtais aptaujātais (25 %) alu dzer reizi nedēļā un biežāk. 26 % ekonomiski aktīvo Latvijas iedzīvotāju vecumā no 18 līdz 55 gadiem alu nedzer nemaz.
TNS Latvia klientu vadītāja Māra Mileiko komentē: “Iezīmējas tendence, ka salīdzinoši retāk alu dzer sievietes un Kurzemē dzīvojošie iedzīvotāji, savukārt biežāk – vīrieši.”
Par pētījumu
Tirgus, sociālo un medoju pētījumu aģentūra TNS Latvia nacionāli reprezentatīvu interneta aptauju veica visā Latvijā, aptaujājot 900 ekonomiski aktīvos iedzīvotājus vecumā no 18 līdz 55 gadiem. Pētījums veikts laikā no 2011.gada 24. maija līdz 26.maijam.
Par TNS Latvia
TNS Latvia ir vadošā pilna servisa tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūra Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts – gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.
TNS Latvia līdz ar TNS uzņēmumiem Lietuvā un Igaunijā veido lielāko tirgus un sociālo pētījumu centru Baltijas valstīs. Sīkāka informācija: www.tns.lv Kontakti
Seko mums Twitterī: http://twitter.com/#!/TNSLatvia
Kontakti
Laura Vendele
Mārketinga vadītāja
t 67 096 300
e laura.vendele@tns.lv