Lielākā daļa (78 %) Latvijas ekonomiski aktīvo iedzīvotāju vecumā no 18 līdz 55 gadiem uzskata, ka akcijas, kuras aicina nebraukt dzērumā, dod gaidīto rezultātu. To atklāj tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūras TNS Latvia sadarbībā ar telekompāniju LNT , raidījumu 900 sekundes , 2011.gada jūnijā veiktais pētījums.
19 % ekonomiski aktīvo iedzīvotāju uzskata, ka akcijas, kuras aicina autovadītājus nesēsties pie stūres alkohola reibumā, noteikti dod cerēto rezultātu, bet 59 % ekonomiski aktīvo iedzīvotāju uzskata, ka šādas akcijas drīzāk dod vēlamo rezultātu.
Tomēr 15 % ekonomiski aktīvo iedzīvotāju uzskata, ka šādas akcijas drīzāk nesniedz gaidīto rezultātu, savukārt 2 % ir pilnībā pārliecināti, ka šādas akcijas nesniedz gaidīto rezultātu.
5 % aptaujāto nav konkrēta viedokļa šajā jautājumā.
Par aptauju
Par TNS Latvia
TNS Latvia ir vadošā pilna servisa tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūra Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts – gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.
TNS Latvia līdz ar TNS uzņēmumiem Lietuvā un Igaunijā veido lielāko tirgus un sociālo pētījumu centru Baltijas valstīs. Sīkāka informācija: www.tns.lv
Seko mums Twitterī: http://twitter.com/#!/TNSLatvia
Kontakti
Laura Vendele
TNS Latvia mārketinga vadītāja
t 67 096 300
e laura.vendele@tns.lv
Dana France
LNT raidījuma 900 sekundes galvenā producente
t 29 101 340
e dana.france@lnt.lv