49 % Latvijas ekonomiski aktīvo iedzīvotāju pēdējā pusgada laikā ir ziedojuši naudu labdarībai
13.07.2011. Puse (49 %) Latvijas ekonomiski aktīvo iedzīvotāju vecumā 18 līdz 55 gadiem pēdējā pusgada laikā ir ziedojuši naudu labdarībai. Savukārt 48 % ekonomiski aktīvo iedzīvotāju pēdējo 6 mēnešu laikā nav ziedojuši labdarībai. To atklāj tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūras TNS Latvia sadarbībā ar telekompāniju LNT, raidījumu 900 sekundes, 2011.gada jūlijā veiktais pētījums.
3 % aptaujāto nevar precīzi atbildēt par to, vai ir ziedojuši naudu labdarībai.
Tie ekonomiski aktīvie iedzīvotāji vecumā no 18 līdz 55 gadiem, kuri pēdējā pusgada laikā ir ziedojuši naudu labdarībai, visbiežāk (34 %) ir ziedojuši naudas summu no 1 līdz 5 latiem. Ceturtā daļa (24 %) ekonomiski aktīvo iedzīvotāju ir ziedojuši naudas summu līdz 1 latam, 15 % iedzīvotāju no 5 līdz 10 latiem, 14 % iedzīvotāju no 10 līdz 50 latiem, savukārt 3 % iedzīvotāju pēdējā pusgada laikā ir ziedojuši vairāk nekā 50 latus.
6 % aptaujāto nevar precīzi nosaukt ziedojumu apjomu.
Par aptauju
Par TNS Latvia
TNS Latvia ir vadošā pilna servisa tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūra Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts – gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.
TNS Latvia līdz ar TNS uzņēmumiem Lietuvā un Igaunijā veido lielāko tirgus un sociālo pētījumu centru Baltijas valstīs. Sīkāka informācija: www.tns.lv
Seko mums Twitterī: http://twitter.com/#!/TNSLatvia
Kontakti
Laura Vendele
TNS Latvia mārketinga vadītāja
t 67 096 300
e laura.vendele@tns.lv
Dana France
LNT raidījuma 900 sekundes galvenā producente
t 29 101 340
e dana.france@lnt.lv