Trešā daļa (33 %) Latvijas ekonomiski aktīvo iedzīvotāju vecumā no 18 līdz 55 gadiem, kuriem ir LR pilsonība, būtu gatavi balsot par V.Zatlera dibināto partiju. To atklāj tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūras TNS Latvia sadarbībā ar telekompāniju LNT , raidījumu 900 sekundes , 2011.gada jūlijā veiktais pētījums.
Desmitā daļa (9 %) ekonomiski aktīvo iedzīvotāju, kuriem ir LR pilsonība, noteikti balsotu par V.Zatlera partiju un 24 % ekonomiski aktīvo LR pilsoņu drīzāk balsotu par Zatlera partiju.
Tomēr 43 % Latvijas ekonomiski aktīvo LR pilsoņu, rudenī gaidāmajās ārkārtas Saeimas vēlēšanās nebalsotu par Zatlera partiju. 20 % pilsoņu drīzāk nebalsotu, bet 23 % pilsoņu noteikti nebalsotu par bijušā prezidenta V.Zatlera dibināto partiju.
24 % aptaujāto nav konkrēta viedokļa šajā jautājumā.
Par aptauju
Par TNS Latvia
TNS Latvia ir vadošā pilna servisa tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūra Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts – gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.
TNS Latvia līdz ar TNS uzņēmumiem Lietuvā un Igaunijā veido lielāko tirgus un sociālo pētījumu centru Baltijas valstīs. Sīkāka informācija: www.tns.lv
Seko mums Twitterī: http://twitter.com/#!/TNSLatvia
Kontakti
Laura Vendele
TNS Latvia mārketinga vadītāja
t 67 096 300
e laura.vendele@tns.lv
Dana France
LNT raidījuma 900 sekundes galvenā producente
t 29 101 340
e dana.france@lnt.lv