Aptuveni puse ekonomiski aktīvo Latvijas iedzīvotāju vecumā no 18 līdz 55 gadiem šogad plāno vai jau ir uzsākuši gatavot ievārījumus (47 %), 43 % – saldēt ogas, 39 % – konservēt dārzeņus. To atklāj tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūras TNS Latvia sadarbībā ar telekompāniju LNT , raidījumu 900 sekundes , 2011.gada jūlijā veiktais pētījums.
Apmēram trešdaļa aptaujāto (32 %) ir uzsākuši vai plāno vākt zāļu tējas, kamēr nedaudz mazāk: 26 % – spiest un konservēt sulas. Savukārt, 20 % Latvijas ekonomiski aktīvo iedzīvotāju plāno vai jau uzsākuši konservēt augļus vai ogas (20 %) un 15 % – sēnes.
Savukārt apmēram ceturtdaļa (27 %) neplāno vai nav uzsākuši nevienu no šīm aktivitātēm.
2 % aptaujāto nav snieguši konkrētu atbildi uz šo jautājumu.
Par aptauju
Par TNS Latvia
TNS Latvia ir vadošā pilna servisa tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūra Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts – gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.
TNS Latvia līdz ar TNS uzņēmumiem Lietuvā un Igaunijā veido lielāko tirgus un sociālo pētījumu centru Baltijas valstīs. Sīkāka informācija: www.tns.lv
Seko mums Twitterī: http://twitter.com/#!/TNSLatvia
Kontakti
Laura Vendele
TNS Latvia mārketinga vadītāja
t 67 096 300
e laura.vendele@tns.lv
Dana France
LNT raidījuma 900 sekundes galvenā producente
t 29 101 340
e dana.france@lnt.lv