Brīžos, kad nepieciešama informācija par bērnu audzināšanu, salīdzinoši visbiežāk Latvijas iedzīvotāju ekonomiski aktīvajā vecumā no 18 līdz 55 gadiem norādījuši, ka to iegūst, apmainoties pieredzē ar saviem draugiem, kolēģiem un paziņām (36%) un meklējot interneta mājaslapās (32%). To atklāj pētījumu kompānijas KANTAR septembra beigās veiktais pētījums.
Salīdzinoši bieži iedzīvotāji norādījuši, ka informāciju par bērnu audzināšanu iegūst, apmainoties ar pieredzi ģimenē (29%), kā arī meklē informāciju grāmatās (18%) un interneta blogos (18%).
Salīdzinoši retāk iedzīvotāji norādījuši, ka informāciju par bērnu audzināšanu iegūst drukātajā presē (7%), apmeklējot kursus (6%) vai kādā citā veidā (1%).
Desmitā daļa (11%) iedzīvotāju norādījuši, ka informāciju par bērnu audzināšanu nemeklē un paļaujas uz savām zināšanām un pieredzi.
Ceturtā daļa (26%) Latvijas iedzīvotāju ekonomiski aktīvajā vecumā no 18 līdz 55 gadiem norādījuši, ka viņiem šāda informācija nav aktuāla.
2% iedzīvotāju nav snieguši konkrētu atbildi uz šo jautājumu.

Par aptauju
Aptauju veica pētījumu kompānija KANTAR laikā no 2016. gada 20. līdz 22. septembrim ar interneta starpniecību visā Latvijā aptaujājot 800 Latvijas iedzīvotājus ekonomiski aktīvajā vecumā no 18 līdz 55 gadiem.
KANTAR pētījums interneta vidē ir reprezentatīvs Latvijas iedzīvotāju kopumam ekonomiski aktīvajā vecumā no 18 līdz 55 gadiem. Izlases kopa ir veidota, balstoties uz gadījuma izlasi, izslēdzot pašpieteikšanos. Interneta pētījumu organizēšanā KANTAR strikti ievēro ESOMAR rekomendācijas aptauju internetā izlašu veidošanā un veikšanā.
Par Kantar
KANTAR ir vadošā pilna servisa tirgus, sociālo un mediju pētījumu kompānija Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts – gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.
Kontakti
KANTAR
t 67096300
tns@tns.lv
Twitter: @TNSLatvia
Facebook: @TNSLatvia