Tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūra TNS Latvia ir apkopojusi 2011. gada augusta (01/08/2010 – 31/08/2011) TV kanālu auditorijas.
Šī gada augustā skatītākais kanāls bijis TV3 , kura vērošanai veltīti 13,9 % no kopējā TV skatīšanās laika. Otrs skatītākais kanāls – LNT ar 13,5 %, bet trešais kanāls PBK ar 11,3 % lielu skatīšanās laika daļu. Kanālam LTV1 veltīti 8,8 %, kanālam RTR Planeta Baltija – 5,8 %, kanālam NTV Mir Latvija – 5 % un kanālam 3+ – 3,8 % no kopējā TV skatīšanās laika jūlijā. Savukārt kanālam LTV7 veltīti 3,6 %, kanālam TV5 Rīga – 3,5 % un REN Baltija – 2,9 % no visa TV skatīšanās laika. Kanālam TV6 veltīti 2,4 %, kanālam 1BM – 0,7 %, bet visiem pārējiem kanāliem 22,5 % un video un DVD skatīšanai – 2,4 % no kopējā TV skatīšanās laika.
Šī gada augustā viens TV skatītājs pie TV ekrāna pavadījis vidēji 4 stundas un 37 minūtes dienā, tas ir par 3 minūtēm vairāk nekā šī gada jūlijā.
Skatītākā programma šī gada augustā – Dziedošās ģimenes 3 kanālā LNT. Šovu vērojuši vidēji 12,4 % jeb 253,7 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par 4 gadiem. Otrajā vietā seriāla UgunsGrēks sestās sezonas pirmās astoņas sērijas kanālā TV3 . Seriālu vērojuši vidēji 10,7 % jeb 219,3 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju. Savukārt augusta programmu topa trešajā vietā ierindojušās TV3 laika ziņas , kuras vērojuši vidēji 9 % jeb 184,2 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par 4 gadiem.
Reitings % – vidējais raidījuma skatītāju skaits procentos
Reitings ‘000 – vidējais raidījuma skatītāju skaits tūkstošos
Share % – vidējais raidījuma skatītāju skaits attiecībā pret visiem tā brīža TV skatītājiem
Par TNS Latvia
TNS Latvia ir vadošā pilna servisa tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūra Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts – gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.
TNS Latvia līdz ar TNS uzņēmumiem Lietuvā un Igaunijā veido lielāko tirgus un sociālo pētījumu centru Baltijas valstīs. Sīkāka informācija: www.tns.lv
Seko mums Twitterī: http://twitter.com/TNSLatvia
Kontakti
Laura Vendele
Mārketinga vadītāja
t 67 096 300
e laura.vendele@tns.lv