Lielākā daļa (54 %) Latvijas ekonomiski aktīvo iedzīvotāju vecumā no 18 līdz 55 gadiem uzskata, ka LR Valsts prezidentam nebūs liela ietekme valdības veidošanas procesā. To atklāj tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūras TNS Latvia sadarbībā ar telekompāniju LNT , raidījumu 900 sekundes , 2011.gada septembra beigās veiktais pētījums.
Puse (48 %) ekonomiski aktīvo iedzīvotāju uzskata, ka prezidenta ietekme drīzāk nebūs liela, savukārt 6 % ekonomiski aktīvo iedzīvotāju uzskata, ka prezidentam noteikti nebūs liela ietekme valdības veidošanas procesā.
Tomēr 40 % Latvijas ekonomiski aktīvo iedzīvotāju vecumā no 18 līdz 55 gadiem atzīst, ka Valsts prezidentam būs liela ietekme valdības veidošanas procesā. Desmitā daļa (10 %) aptaujāto ekonomiski aktīvo iedzīvotāju uzskata, ka noteikti Valsts prezidentam būs liela ietekme, savukārt mazāk kā trešā daļa (30 %) ekonomiski aktīvo iedzīvotāju uzskata, ka prezidentam drīzāk būs liela ietekme.
6 % aptaujāto nav konkrēta viedokļa šajā jautājumā.
Kā ziņots iepriekš, agrāk, t.i.septembra vidū, veiktajā pētījumā tika noskaidrots, ka lielākā daļa (63 %) Latvijas ekonomiski aktīvo iedzīvotāju vecumā no 18 līdz 55 gadiem uzskata, ka Valsts prezidentam ir aktīvi jāiesaistās jaunā Ministru kabineta veidošanas procesā. Vairāk par šī pētījums rezultātiem varat lasīt ŠEIT!
Par aptauju
TNS Latvia pētījums interneta vidē ir reprezentatīvs Latvijas ekonomiski aktīvo iedzīvotāju kopumam vecumā no 18 līdz 55 gadiem. Izlases kopa ir veidota balstoties uz gadījuma izlasi, izslēdzot pašpieteikšanos. Interneta pētījumu organizēšanā TNS Latvia stingri ievēro ESOMAR rekomendācijas interneta aptauju izlašu veidošanā un veikšanā.
Par TNS Latvia
TNS Latvia ir vadošā pilna servisa tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūra Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts – gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.
TNS Latvia līdz ar TNS uzņēmumiem Lietuvā un Igaunijā veido lielāko tirgus un sociālo pētījumu centru Baltijas valstīs. Sīkāka informācija: www.tns.lv
Seko mums Twitterī: http://twitter.com/TNSLatvia
Kontakti
Laura Vendele
TNS Latvia mārketinga vadītāja
t 67 096 300
e laura.vendele@tns.lv
Dana France
LNT raidījuma 900 sekundes galvenā producente
t 29 101 340
e dana.france@lnt.lv