Tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūra TNS Latvia ir apkopojusi 2011. gada septembra (01/09/2010 – 30/09/2011) TV kanālu auditorijas.

Šī gada septembrī skatītākais kanāls bijis LNT , kura vērošanai veltīti 13,7 % no kopējā TV skatīšanās laika. Otrs skatītākais bijis kanāls TV3 ar 13,6 %, bet trešais kanāls PBK ar 11,3 % lielu skatīšanās laika daļu. Kanālam LTV1 veltīti 9,2 %, NTV Mir Latvija – 5,3 % un RTR Planeta Baltija – 5,2 % no kopējā TV skatīšanās laika. Savukārt kanāliem 3+ un LTV7 veltīti katram pa 4,1 % no visa TV skatīšanās laika. Kanālam TV5 Rīga veltīti 3,7 %, kanālam REN Baltija – 3,1 %, kanālam TV6 – 2,3 %, kanālam 1BM – 0,7 % un kanālam OE – 0,2 % no kopējā TV skatīšanās laika. Savukārt visu pārējo kanālu vērošanai veltīti 20,9 %, bet video un DVD skatīšanai – 2,6 %.

Šī gada septembrī viens TV skatītājs pie TV ekrāna pavadījis vidēji 4 stundas un 45 minūtes dienā, tas ir par 8 minūtēm vairāk nekā šī gada augustā.

Par TNS Latvia

TNS Latvia ir vadošā pilna servisa tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūra Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts – gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.

TNS Latvia līdz ar TNS uzņēmumiem Lietuvā un Igaunijā veido lielāko tirgus un sociālo pētījumu centru Baltijas valstīs. Sīkāka informācija: www.tns.lv

Seko mums Twitterī: http://twitter.com/#!/TNSLatvia

Kontakti

Laura Vendele
Mārketinga vadītāja
t  67 096 300 
e laura.vendele@tns.lv