Tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūra TNS Latvia ir apkopojusi 2011. gada septembra (01/09/2011 – 30/09/2011) skatītāko TV programmu TOP 20.
Šī gada septembrī skatītāko programmu topa pirmajā vietā – Panorāma. Izvēlies nākotni kanālā LTV1, kuru vērojuši vidēji 11,1 % jeb 226,9 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par 4 gadiem. Programmu topa otrajā vietā seriāls UgunsGrēks 6 kanālā TV3 , kuru vērojuši vidēji 10,2 % jeb 208,9 tūkstoši skatītāju. Trešajā vietā – TV3 laika ziņas , kuras vērojuši vidēji 9,8 % jeb 200,5 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju. Savukārt topa ceturtajā vietā ierindojušās TV3 ziņas , kuras darba dienu vakaros vērojuši vidēji 9,2 % jeb 188,7 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par 4 gadiem.
Reitings % – vidējais raidījuma skatītāju skaits procentos
Reitings ‘000 – vidējais raidījuma skatītāju skaits tūkstošos
Share % – vidējais raidījuma skatītāju skaits attiecībā pret visiem tā brīža TV skatītājiem
Par TNS Latvia
TNS Latvia ir vadošā pilna servisa tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūra Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts – gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.
TNS Latvia līdz ar TNS uzņēmumiem Lietuvā un Igaunijā veido lielāko tirgus un sociālo pētījumu centru Baltijas valstīs. Sīkāka informācija: www.tns.lv
Seko mums Twitterī: http://twitter.com/#!/TNSLatvia
Kontakti
Laura Vendele
Mārketinga vadītāja
t 67 096 300
e laura.vendele@tns.lv