Tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūra TNS Latvia ir apkopojusi interneta auditorijas pētījuma Nacionālais Mediju Pētījums: Internets, Rudens 2011 rezultātus.

Saskaņā ar jaunākā interneta auditorijas pētījuma rezultātiem, internetu pēdējo sešu mēnešu laikā ir izmantojuši vidēji 67 % jeb 1 187 000 Latvijas iedzīvotāju vecumā no 15 līdz 74 gadiem, kas ir par 1 procentpunktu vairāk nekā 2011. gada pavasarī. Regulārāk – pēdējo 7 dienu laikā – internetu ir izmantojuši 64 % jeb 1 121 000 iedzīvotāju aptaujātajā vecuma grupā.

Saskaņā ar 2011. gada rudens perioda interneta auditorijas pētījuma rezultātiem interneta izmantošana pēdējo 7 dienu laikā, salīdzinot ar iepriekšējā gada rudens periodu, ir pieaugusi visās iedzīvotāju vecuma grupās. TNS Latvia klientu vadītāja Signe Hokonena norāda, ka visstraujākais interneta lietotāju skaita pieaugums vērojams iedzīvotāju vecumā no 20 līdz 29 gadiem vidū. Internetu pēdējo 7 dienu laikā 2011. gada rudenī ir izmantojuši 94 % iepriekš minētās vecuma grupas pārstāvju, kas ir par 9 procentpunktiem vairāk nekā pirms gada. Salīdzinoši straujāks interneta lietotāju pieaugums vērojams arī tādās mērķa grupās kā ārpus Rīgas dzīvojošie iedzīvotāji, latvieši, strādājošie iedzīvotāji un skolēni, studenti.

Par pētījumu

Tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūra TNS Latvia interneta auditorijas pētījumu Nacionālais Mediju Pētījums: Internets, Rudens 2011 veica laikā no 2011. gada 22.augusta līdz 30.oktobrim. Izmantojot datorizētās intervijas (CAPI) respondenta dzīvesvietā, visā Latvijā tika aptaujāti 1519 pastāvīgie Latvijas iedzīvotāji vecumā no 15 līdz 74 gadiem. Aptaujas norisinājās respondenta dzīvesvietā regulārās iedzīvotāju aptaujas Omnibuss ietvaros.

Par TNS Latvia

TNS Latvia ir vadošā pilna servisa tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūra Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts – gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.

TNS Latvia līdz ar TNS uzņēmumiem Lietuvā un Igaunijā veido lielāko tirgus un sociālo pētījumu centru Baltijas valstīs. Sīkāka informācija: www.tns.lv Kontakti

Seko mums Twitterī: http://twitter.com/#!/TNSLatvia

Kontakti

Laura Vendele
Mārketinga vadītāja
t  67 096 300 
e laura.vendele@tns.lv