Tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūra TNS Latvia ir apkopojusi 2011. gada novembra (01/11/2011 – 30/11/2011) TV kanālu auditorijas.

Skatītākais kanāls šī gada novembrī bijis TV3, kura vērošanai veltīti 14,2 % no kopējā TV skatīšanās laika. Otrs skatītākais kanāls LNT ar 12 % lielu skatīšanās laika daļu. Savukārt trešais skatītākais kanāls – PBK ar 10,7 % lielu skatīšanās laika daļu.

Kanālam LTV1 veltīti 8.1 %, kanālam NTV Mir Latvija – 6,4 % un kanālam TV5 Rīga – 4,9 % no visa kopējā TV skatīšanās laika. Kanāla RTR Planeta Baltija skatīšanās laika daļa bija 4,7 %, kanāla 3+ – 4.6 %, kanāla LTV7 – 4,5 %, kanāla REN Baltija – 3,5 % un kanāla TV6 – 2,7 %. Savukārt kanāla LMK , kurš TV auditorijas pētījumā tika iekļauts no šī gada 1.novembra, skatīšanās laika daļa bija 0,8 %. 1BM kanālam veltīti 0,7 %, National Geographic Channel veltīti 0,7 %, Fox Crime – 0,5 %, OE – 0,2 un Fox Life – 0,1 % no visa kopējā TV skatīšanās laika. Visu pārējo kanālu skatīšanās laika daļa novembrī bija 18.1 %, bet video un DVD – 2,6 %.

Šī gada novembrī viens TV skatītājs pie TV ekrāna pavadījis vidēji 5 stundas un 26 minūtes dienā, tas ir par 22 minūtēm vairāk nekā šī gada oktobrī.

Par TNS Latvia

TNS Latvia ir vadošā pilna servisa tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūra Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts – gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.

TNS Latvia līdz ar TNS uzņēmumiem Lietuvā un Igaunijā veido lielāko tirgus un sociālo pētījumu centru Baltijas valstīs. Sīkāka informācija: www.tns.lv

Seko mums Twitterī: http://twitter.com/#!/TNSLatvia

Kontakti

Laura Vendele
Mārketinga vadītāja
t  67 096 300 
e laura.vendele@tns.lv