Tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūra TNS Latvia ir apkopojusi 2011. gada novembra (01/11/2011 – 30/11/2011) skatītāko TV programmu TOP 20.
Šī gada novembrī programmu topa pirmajā vietā, tāpat kā oktobrī, ierindojies seriāls UgunsGrēks 6 kanālā TV3 , kuru vērojuši vidēji 11 % jeb 224,8 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par 4 gadiem. Skatītāko programmu topa otrajā vietā – TV3 Laika ziņas , kuras vērojuši vidēji 10,9 % jeb 223,7 tūkstoši skatītāju. Topa trešajā vietā – TV3 ziņas , kuras vērojuši vidēji 10,7 % jeb 220 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par 4 gadiem. Ceturtajā vietā ierindojies raidījums Nekā personīga kanālā TV3 , kuru vērojuši vidēji 10,2 % jeb 208,3 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par 4 gadiem. Savukārt programmu topa piektajā vietā ierindojies šovs Dziedošās ģimenes 3 kanālā LNT , kuru vērojuši vidēji 9,4 % jeb 192,9 tūkstoši skatītāju.
Reitings % – vidējais raidījuma skatītāju skaits procentos
Reitings ‘000 – vidējais raidījuma skatītāju skaits tūkstošos
Share % – vidējais raidījuma skatītāju skaits attiecībā pret visiem tā brīža TV skatītājiem
Par TNS Latvia
TNS Latvia ir vadošā pilna servisa tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūra Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts – gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.
TNS Latvia līdz ar TNS uzņēmumiem Lietuvā un Igaunijā veido lielāko tirgus un sociālo pētījumu centru Baltijas valstīs. Sīkāka informācija: www.tns.lv
Seko mums Twitterī: http://twitter.com/#!/TNSLatvia
Kontakti
Laura Vendele
Mārketinga vadītāja
t 67 096 300
e laura.vendele@tns.lv