Lielākā daļa (66 %) Latvijas ekonomiski aktīvo iedzīvotāju vecumā no 18 līdz 55 gadiem atbalsta Latvijas vēstures kā atsevišķa mācību priekšmeta mācīšanu skolās (35 % noteikti atbalsta, savukārt 31 % Latvijas ekonomiski aktīvo iedzīvotāju vecumā no 18 līdz 55 gadiem drīzāk atbalsta Latvijas vēstures mācīšanu skolās). To atklāj tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūras TNS Latvia sadarbībā ar telekompāniju LNT , raidījumu 900 sekundes , decembra sākumā veiktais pētījums.
Tomēr 28 % Latvijas ekonomiski aktīvo iedzīvotāju vecumā no 18 līdz 55 gadiem neatbalsta Latvijas vēstures kā atsevišķa mācību priekšmeta mācīšanu skolās (17 % drīzāk neatbalsta, savukārt 11 % noteikti neatbalsta).
6 % aptaujāto nav konkrēta viedokļa šajā jautājumā.
Par aptauju
TNS Latvia pētījums interneta vidē ir reprezentatīvs Latvijas ekonomiski aktīvo iedzīvotāju kopumam vecumā no 18 līdz 55 gadiem. Izlases kopa ir veidota balstoties uz gadījuma izlasi, izslēdzot pašpieteikšanos. Interneta pētījumu organizēšanā TNS Latvia stingri ievēro ESOMAR rekomendācijas interneta aptauju izlašu veidošanā un veikšanā.
Par TNS Latvia
TNS Latvia ir vadošā pilna servisa tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūra Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts – gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.
TNS Latvia līdz ar TNS uzņēmumiem Lietuvā un Igaunijā veido lielāko tirgus un sociālo pētījumu centru Baltijas valstīs. Sīkāka informācija: www.tns.lv
Seko mums Twitterī: http://twitter.com/TNSLatvia
Kontakti
Laura Vendele
TNS Latvia mārketinga vadītāja
t 67 096 300
e laura.vendele@tns.lv
Dana France
LNT raidījuma 900 sekundes galvenā producente
t 29 101 340
e dana.france@lnt.lv