Jau iepriekš rakstījām, ka tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūra TNS Latvia ir apkopojusi preses auditorijas pētījuma Nacionālais Mediju pētījums: Prese 2011. gada rezultātus, kuros apkopota informācija par 220 drukātajiem preses izdevumiem.
Kā liecina Nacionālā Mediju pētījuma: Prese 2011. gada rezultāti, pēdējā gada laikā lasītāko žurnālu sarindojuma pirmajā pieciniekā izmaiņas nav notikušas, un 2011. gada datu apkopojumā TOP 5 pozīcijas ir saglabājuši visi pieci 2010. gada līderi. Pirmajās trijās vietās ierindojas nedēļas žurnāli Ieva, Privātā Dzīve un Kas Jauns , ceturto vietu ieņem divnedēļu žurnāls Ievas Stāsti , bet piektā vietā lasītāko žurnālu sarindojumā ir mēneša žurnāls Ilustrētā Zinātne.
Lasītāko laikrakstu sarindojumā 2011. gadā uz pirmo vietu pakāpies krievu valodā rakstošais nedēļas laikraksts – MK Latvija (rus) , kurš 2010. gadā bija otrais lasītākais laikraksts, bet 2009. gadā ieņēma tikai desmito vietu lasītāko laikrakstu sarindojumā. Otrā vietā ierindojas līdzšinējais līderis – televīzijas programmas TV-Programma (rus) . Trešo un ceturto vietu nemainīgi ir saglabājuši reklāmas laikraksts Rīgas Santīms un krievu valodā iznākošā televīzijas programma Teleprogramma s dadei Mišei (rus) , bet uz piekto vietu 2011. gadā ir pakāpies krievu valodā rakstošais dienas laikraksts Vesti Segodņa (rus) . Lielākie latviešu valodā rakstošie dienas laikraksti Diena un Latvijas Avīze attiecīgi ierindojas sestā un septītā vietā lasītāko laikrakstu sarindojumā.
Par pētījumu
Tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūra TNS Latvia preses auditorijas pētījumu Nacionālais Mediju Pētījums: Prese, Gads 2011 veica no 2010.gada 1.novembra līdz 2011.gada 30.oktobrim. Izmantojot datorizētās intervijas (CAPI) respondenta dzīvesvietā, visā Latvijā tika aptaujāti 12 687 pastāvīgie Latvijas iedzīvotāji vecumā no 15 līdz 74 gadiem.
Par TNS Latvia
TNS Latvia ir vadošā pilna servisa tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūra Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts – gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.
TNS Latvia līdz ar TNS uzņēmumiem Lietuvā un Igaunijā veido lielāko tirgus un sociālo pētījumu centru Baltijas valstīs. Sīkāka informācija: www.tns.lv
Seko mums Twitterī: http://twitter.com/TNSLatvia
Kontakti
Laura Vendele
Mārketinga vadītāja
t 67 096 300
e laura.vendele@tns.lv