Tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūra TNS Latvia ir apkopojusi 2011. gada (01/01/2011 – 31/12/2011) TV kanālu auditorijas.
Skatītākais kanāls 2011. gadā bijis – TV3 , kura vērošanai veltīti 13,6 % no visa TV skatīšanās laika. Otrs skatītākais kanāls – LNT ar 12,7 %, bet trešais – PBK ar 11,3 % lielu skatīšanās laika daļu.
Kanālam LTV1 veltīti 8,8 %, kanālam NTV Mir Latvija – 5,1 % un kanālam RTR Planeta Baltija veltīti 4,5 % no kopējā TV skatīšanās laika. Savukārt kanālam 3+ veltīti 4,3 %, kanālam LTV7 – 4,1 %, kanālam TV5 Rīga – 3,9 % un kanālam REN Baltija – 3,2 %. Kanālam TV6 veltīti 2,5 % un kanālam 1BM – 0,7 %. Bet visu pārējo kanālu vērošanai veltīti 22,9 %, video un DVD skatīšanai – 2,4 % no visa kopējā TV skatīšanās laika 2011.gadā.
Laiks, ko viens TV skatītājs Latvijā pavadījis pie TV ekrāna 2011. gadā bija 5 stundas un 5 minūtes vidēji dienā. Salīdzinot ar 2010. gadu, tas samazinājies par 5 minūtēm. Savukārt Igaunijā viens TV skatītājs 2011. gadā TV skatīšanai veltījis 5 stundas un 17 minūtes vidēji dienā, tas ir par 2 minūtēm mazāk nekā 2010. gadā. Bet Lietuvā vidējais skatīšanās laiks dienā bija 5 stundas un 3 minūtes vidēji dienā, tas ir par 1 minūti vairāk nekā 2010.gadā.
2011.gada programmu topa pirmajā vietā – Svētku uguņošana kanālā LNT , kuru vērojuši vidēji 17,7 % jeb 362,1 tūkstotis Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par 4 gadiem. Otrajā vietā ierindojies vecgada vakara Latvijas Valsts prezidenta A. Bērziņa apsveikums Jaunajā gadā, bet trešajā vietā Ministru prezidenta Valda Dombrovska uzruna gadu mijā kanālā LNT.
Savukārt 2011.gada programmu topa ceturtajā vietā – Pasaules meistarsacīkstes hokejā. Latvija – Somija kanālā TV3 . Piektajā vietā ierindojusies filma Grāfs Monte Kristo kanālā LNT .
Zemāk apskatāmas 2011. gada TOP 5 programmas katrā no kanāliem.
Reitings % – vidējais raidījuma skatītāju skaits procentos
Reitings ‘000 – vidējais raidījuma skatītāju skaits tūkstošos
Share % – vidējais raidījuma skatītāju skaits attiecībā pret visiem tā brīža TV skatītājiem
Par TNS Latvia
TNS Latvia ir vadošā pilna servisa tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūra Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts – gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.
TNS Latvia līdz ar TNS uzņēmumiem Lietuvā un Igaunijā veido lielāko tirgus un sociālo pētījumu centru Baltijas valstīs. Sīkāka informācija: www.tns.lv
Seko mums Twitterī: http://twitter.com/#!/TNSLatvia
Kontakti
Laura Vendele
Mārketinga vadītāja
t 67 096 300
e laura.vendele@tns.lv