Pagājis gads kopš bruņotās laupīšanas Jēkabpilī, kad pieci vīrieši, no kuriem divi bija Tukuma policijas darbinieki un divi – specvienības „ALFA” darbinieki, centās aplaupīt spēļu zāli. Analizējot notikušo, tika atklātas vairākas problēmas iekšlietu struktūrās un veikta vienības ALFA reorganizācija. Desmitā daļa (11 %) Latvijas ekonomiski aktīvo iedzīvotāju vecumā no 18 līdz 55 gadiem uzskata, ka pēdējā gada laikā ir veiktas nepieciešamās izmaiņas, lai uzlabotu kopējo situāciju iekšlietu struktūrā (1 % ekonomiski aktīvo Latvijas iedzīvotāju vecumā no 18 līdz 55 gadiem uzskata, ka noteikti veiktas nepieciešamās izmaiņas, lai uzlabotu kopējo situāciju iekšlietu struktūrā un 10 % – ka nepieciešamās izmaiņas struktūras uzlabošanai ir drīzāk veiktas). To atklāj tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūras TNS Latvia sadarbībā ar telekompāniju LNT , raidījumu 900 sekundes , janvārī veiktais pētījums.
Savukārt nedaudz vairāk nekā puse (56 %) Latvijas ekonomiski aktīvo iedzīvotāju vecumā no 18 līdz 55 gadiem ir pretējās domās un uzskata, ka nepieciešamās izmaiņas, lai uzlabotu kopējo situāciju iekšlietu struktūrā, nav veiktas (41 % uzskata, ka nepieciešamās izmaiņas iekšlietu struktūras situācijas uzlabošanai drīzāk nav veiktas, bet 15 % uzskata, ka nepieciešamās izmaiņas iekšlietu struktūras situācijas uzlabošanai noteikti nav veiktas).
Salīdzinoši lielam skaitam – trešdaļai (33 %) aptaujāto nav konkrēta viedokļa šajā jautājumā.
Par aptauju
TNS Latvia pētījums interneta vidē ir reprezentatīvs Latvijas ekonomiski aktīvo iedzīvotāju kopumam vecumā no 18 līdz 55 gadiem. Izlases kopa ir veidota balstoties uz gadījuma izlasi, izslēdzot pašpieteikšanos. Interneta pētījumu organizēšanā TNS Latvia stingri ievēro ESOMAR rekomendācijas interneta aptauju izlašu veidošanā un veikšanā.
Par TNS Latvia
TNS Latvia ir vadošā pilna servisa tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūra Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts – gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.
TNS Latvia līdz ar TNS uzņēmumiem Lietuvā un Igaunijā veido lielāko tirgus un sociālo pētījumu centru Baltijas valstīs. Sīkāka informācija: www.tns.lv
Seko mums Twitterī: http://twitter.com/TNSLatvia
Kontakti
Laura Vendele
TNS Latvia mārketinga vadītāja
t 67 096 300
e laura.vendele@tns.lv
Dana France
LNT raidījuma 900 sekundes galvenā producente
t 29 101 340
e dana.france@lnt.lv