Latvijā ir nolemts ieviest elektroniskās identifikācijas kartes. 78 % Latvijas ekonomiski aktīvo iedzīvotāju ir kopumā informēti par elektronisko identifikācijas karšu izmantošanas iespējām (65 % ekonomiski aktīvo iedzīvotāju atzīst, ka ir dzirdējuši kaut ko par elektronisko indentifikācijas karšu izmantošanas iespējām un 13 % iedzīvotāju norādījuši, ka ir labi informēti par šo jautājumu). To atklāj tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūras TNS Latvia sadarbībā ar telekompāniju LNT , raidījumu 900 sekundes , janvārī veiktais pētījums.
Piektā daļa (21 %) Latvijas ekonomiski aktīvo iedzīvotāju vecumā no 18 līdz 55 gadiem nav interesējušies un nav neko dzirdējuši par elektronisko identifikācijas karšu izmantošanas iespējām.
1 % respondentu nav konkrēta viedokļa šajā jautājumā.
Puse (50 %) Latvijas ekonomiski aktīvo iedzīvotāju vecumā no 18 līdz 55 gadiem plāno iegūt savā īpašumā elektronisko identifikācijas karti (14 % ekonomiski aktīvo iedzīvotāju plāno noteikti iegūt savā īpašumā elektronisko identifikācijas karti, savukārt 36 % – drīzāk plāno iegūt savā īpašumā šo karti).
Ceturtdaļa (26 %) ekonomiski aktīvo Latvijas iedzīvotāju vecumā no 18 līdz 55 gadiem neplāno savā īpašumā iegūt elektronisko indentifikācijas karti (20 % ekonomiski aktīvo iedzīvotāju apgalvo, ka drīzāk neplāno savā īpašumā iegūt šo karti, savukārt 6 % – noteikti neplāno iegūt savā īpašumā elektronisko identifikācijas karti).
Salīdzinoši lielam skaitam – ceturtdaļai (24 %) aptaujāto nav konkrēta viedokļa šajā jautājumā.
Par aptauju
TNS Latvia pētījums interneta vidē ir reprezentatīvs Latvijas ekonomiski aktīvo iedzīvotāju kopumam vecumā no 18 līdz 55 gadiem. Izlases kopa ir veidota balstoties uz gadījuma izlasi, izslēdzot pašpieteikšanos. Interneta pētījumu organizēšanā TNS Latvia stingri ievēro ESOMAR rekomendācijas interneta aptauju izlašu veidošanā un veikšanā.
Par TNS Latvia
TNS Latvia ir vadošā pilna servisa tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūra Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts – gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.
TNS Latvia līdz ar TNS uzņēmumiem Lietuvā un Igaunijā veido lielāko tirgus un sociālo pētījumu centru Baltijas valstīs. Sīkāka informācija: www.tns.lv
Seko mums Twitterī: http://twitter.com/TNSLatvia
Kontakti
Laura Vendele
TNS Latvia mārketinga vadītāja
t 67 096 300
e laura.vendele@tns.lv
Dana France
LNT raidījuma 900 sekundes galvenā producente
t 29 101 340
e dana.france@lnt.lv