Vairākas augstas amatpersonas izteikušas viedokli, ka tautas skaitīšanas rezultāti ir kopumā labāki nekā iepriekš gaidīts. 64 % Latvijas ekonomiski aktīvo iedzīvotāju vecumā no 18 līdz 55 gadiem, kas uzskata, ka tautas skaitīšanas rezultāti nav uzskatāmi par pozitīvākiem nekā iepriekš gaidīts (38 % ekonomiski aktīvo Latvijas iedzīvotāju uzskata, ka tautas skaitīšanas rezultāti kopumā drīzāk nav uzskatāmi par pozitīvākiem nekā gaidīts, savukārt 26 % – ka tautas skaitīšanas rezultāti noteikti nav uzskatāmi par kopumā pozitīvākiem nekā pirms tam gaidīts). To atklāj tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūras TNS Latvia sadarbībā ar telekompāniju LNT , raidījumu 900 sekundes , janvārī veiktais pētījums.

Pretējās domās ir viena piektdaļa (22 %) Latvijas ekonomiski aktīvo iedzīvotāju vecumā no 18 līdz 55 gadiem, kas piekrīt šo amatpersonu viedoklim un uzskata, ka tautas skaitīšanas rezultāti kopumā ir uzskatāmi par pozitīvākiem nekā pirms tam gaidīts (3 % ekonomiski aktīvo iedzīvotāju uzskata, ka iegūtie tautas skaitīšanas rezultāti noteikti ir uzskatāmi par pozitīvākiem nekā gaidīts, 19 % – ka tautas skaitīšanas rezultāti drīzāk ir uzskatāmi par kopumā pozitīvākiem nekā gaidīts).

15 % respondentu nav konkrēta viedokļa šajā jautājumā.

Par aptauju

Aptauju tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūra TNS Latvia veica sadarbībā ar telekompāniju LNT, raidījumu 900 sekundes, laikā no 2012.gada 24. līdz 26.janvārim, ar interneta starpniecību visā Latvijā aptaujājot 700 ekonomiski aktīvos Latvijas iedzīvotājus vecumā no 18 līdz 55 gadiem.

TNS Latvia pētījums interneta vidē ir reprezentatīvs Latvijas ekonomiski aktīvo iedzīvotāju kopumam vecumā no 18 līdz 55 gadiem. Izlases kopa ir veidota balstoties uz gadījuma izlasi, izslēdzot pašpieteikšanos. Interneta pētījumu organizēšanā TNS Latvia stingri ievēro ESOMAR rekomendācijas interneta aptauju izlašu veidošanā un veikšanā.

Par TNS Latvia

TNS Latvia ir vadošā pilna servisa tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūra Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts – gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.

TNS Latvia līdz ar TNS uzņēmumiem Lietuvā un Igaunijā veido lielāko tirgus un sociālo pētījumu centru Baltijas valstīs. Sīkāka informācija: www.tns.lv

Seko mums Twitterī: http://twitter.com/TNSLatvia

Kontakti

Laura Vendele
TNS Latvia mārketinga vadītāja
t  67 096 300
e laura.vendele@tns.lv                                                                           

Dana France
LNT raidījuma 900 sekundes galvenā producente
t 29 101 340
e dana.france@lnt.lv