Tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūra TNS Latvia ir apkopojusi 2012. gada janvāra (01/01/2012 – 31/01/2012) skatītāko TV programmu TOP 20.

Šī gada janvārī programmu topa pirmajā vietā ierindojies šovs Latvijas zelta talanti 2012 kanālā LNT , kuru vērojuši vidēji 12,7 % jeb 259,9 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par 4 gadiem. Otrs skatītākais raidījums bijis Nekā personīga kanālā TV3 , kuru vērojuši vidēji 10,8 % jeb 221,5 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju. Savukārt trešajā vietā Latvijas Valsts prezidenta A. Bērziņa uzruna Jaunajā gadā (atkārtojums) – 1.janvāra vakarā šīs uzrunas atkārtojumu vērojuši vidēji 10,3 % jeb 211,9 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par 4 gadiem.

Reitings    % – vidējais raidījuma skatītāju skaits procentos;
Reitings ‘000 – vidējais raidījuma skatītāju skaits tūkstošos;
Share    % – vidējais raidījuma skatītāju skaits attiecībā pret visiem tā brīža TV skatītājiem

Par TNS Latvia

TNS Latvia ir vadošā pilna servisa tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūra Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts – gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.

TNS Latvia līdz ar TNS uzņēmumiem Lietuvā un Igaunijā veido lielāko tirgus un sociālo pētījumu centru Baltijas valstīs. Sīkāka informācija: www.tns.lv

Seko mums Twitterī: http://twitter.com/#!/TNSLatvia

Kontakti

Laura Vendele
Mārketinga vadītāja
t  67 096 300 
e laura.vendele@tns.lv