Tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūra TNS Latvia ir apkopojusi 57.Starptautiskā Eirovīzijas dziesmu konkursa Nacionālās atlases skatīšanās datus mājās TV ekrānos.

Šī gada 7.janvārī 57.Starptautiskā Eirovīzijas dziesmu konkursa Nacionālās atlases pirmo pusfinālu kanālā LTV1 vērojuši vidēji 9,4 % jeb 192,5 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par 4 gadiem. Otro Eirovīzijas Nacionālās atlases pusfinālu 14.janvārī vērojuši vidēji 10,2 jeb 210 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju.

18.februāra vakarā kanālā LTV1 Eirovīzijas dziesmu konkursa Nacionālās atlases finālu vērojuši vidēji 10,5 % jeb 213,7 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju, savukārt superfinālu – vidēji 13,1 % jeb 265,7 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par 4 gadiem.

Reitings    % – vidējais raidījuma skatītāju skaits procentos;
Reitings ‘000 – vidējais raidījuma skatītāju skaits tūkstošos;
Share    % – vidējais raidījuma skatītāju skaits attiecībā pret visiem tā brīža TV skatītājiem

Par TNS Latvia

TNS Latvia ir vadošā pilna servisa tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūra Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts – gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.

TNS Latvia līdz ar TNS uzņēmumiem Lietuvā un Igaunijā veido lielāko tirgus un sociālo pētījumu centru Baltijas valstīs. Sīkāka informācija: www.tns.lv

Seko mums Twitterī: http://twitter.com/TNSLatvia

Kontakti

Laura Vendele
Mārketinga vadītāja
t  67 096 300 
e laura.vendele@tns.lv