Tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūra TNS Latvia ir apkopojusi 2012. gada februāra (01/02/2012 – 29/02/2012) skatītāko TV programmu TOP 20.
Šī gada februārī skatītākā programma bija 57. Starptautiskā Eirovīzijas dziesmu konkursa Nacionālās atlases superfināls kanālā LTV1 , kuru vērojuši vidēji 13,1 % jeb 265,7 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par 4 gadiem. Programmu topa otrajā vietā ierindojies seriāls UgunsGrēks 7 kanālā TV3 , kuru vērojuši vidēji 12,2 % jeb 247,4 tūkstoši skatītāju. Savukārt trešā skatītākā programma šī gada februārī bijusi Latvijas zelta talanti 2012 kanālā LNT , kuru vērojuši vidēji 12,1 % jeb 246,5 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par 4 gadiem.
Reitings % – vidējais raidījuma skatītāju skaits procentos;
Reitings ‘000 – vidējais raidījuma skatītāju skaits tūkstošos;
Share % – vidējais raidījuma skatītāju skaits attiecībā pret visiem tā brīža TV skatītājiem.
Par TNS Latvia
TNS Latvia ir vadošā pilna servisa tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūra Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts – gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.
TNS Latvia līdz ar TNS uzņēmumiem Lietuvā un Igaunijā veido lielāko tirgus un sociālo pētījumu centru Baltijas valstīs. Sīkāka informācija: www.tns.lv
Seko mums Twitterī: http://twitter.com/#!/TNSLatvia
Kontakti
Laura Vendele
Mārketinga vadītāja
t 67 096 300
e laura.vendele@tns.lv